Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sosiaalinen media Mikkelin alueen ravintola-alan yritysten markkinoinnissa : Kuinka sosiaalisen mediaa hyödynnetään?
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Markkinointi on suuressa muutosvaiheessa ja vanhat markkinointikanavat (radio, televisio, sanomalehdet) ovat menettämässä merkitystään samalla kun Internetistä ja siellä toimivat erilaiset palvelut ovat nousseet suureen ...
Tule ja maista Tuukkalan paikalliset : Tuotekehitys ABC Mikkelissä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyömme tarkoituksena oli kehittää paikallisia suolaisia vitriinituotteita ja a la carte -annoksia ABC Mikkeliin. Paikallisilla tuotteilla tarkoitetaan ABC Mikkelissä kehitettyjä tuotteita. Halusimme kehittää ...
myCOFFEE & myBAR:n ydinsegmentin kartoitus ja tuottavuus
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada selville myCOFFEE & myBAR:n tuottavin asiakassegmentti tai segmentit. Lisäksi opinnäytetyössä selvitettiin, kuinka asiakkaat muuten kokevat yrityksen palvelun sekä tutkitaan asiakas- ...
Kansainvälinen opetussuunnitelmavertailu
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
Työvoiman ja opiskelijoiden koko ajan kasvavan liikkuvuuden vuoksi tarvitaan tietoa sopivan opetuksen järjestämiseksi sekä kotimaassa että ulkomailla. Korkeakoulutuksen toimintakenttä yhdenmukaistuu monin tavoin Euroopan ...