Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-5 / 5
Anturivikojen vaikutus pakokaasupäästöihin : VW Golf FSI 1.6
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia nykyaikaisen moottorin päästöjä vikatilanteissa. Kohteena oli aikaisemman insinöörityön kohteena ollut Golf FSI-moottori. Moottori oli alun perin rakennettu käytettäväksi moottoridynamometrissä. ...
Ajoneuvojen tiedonsiirtoväylät
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Nykyaikaisten ajoneuvojen elektronisten järjestelmien lisääntymisen ja monipuolistumisen takia myös järjestelmien välinen tiedonsiirto on lisääntynyt ja monipuolistunut. Tiedonsiirtoa varten on kehitetty erilaisia ...
Huolto-ohjelman laatiminen EASA- tyyppihyväksytylle purjelentokoneelle PART M:n mukaisesti
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Työn tarkoituksena oli luoda huolto-ohjelma EASA -tyyppihyväksytylle SZD-51-1 Junior purjelentokoneelle ja selvittää huolto-ohjelman laatimista.
Tämä työ sisältää tietoa huolto-ohjelman laatimiseen tarvittavasta ...
MEGA-SQUIRT MOOTTORINOHJAUSJÄRJESTELMÄN ASENNUS JA SÄÄTÖ
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Nykypäivänä jokaisessa autossa on elektronisesti ohjattu ruiskutuksen ja sytytyksen ajoitus. Näistä lait-teista on tehty monenlaisia eri versioita. Yksi näistä on Bruce Bowlingin ja Al Grippon harrastuspohjalta toteuttama ...
Raskaanajoneuvokaluston jarrusovituksen tutkiminen eri ohjelmistoilla
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Työn tarkoituksena oli tutkia kuorma-auton jarrusovitusta ja vertailla eri mittausohjelmistojen tuloksia. Työn alussa tutustuttiin kuorma-auton paineilmajarrujärjestelmään sekä komponentteihin, jotka ovat oleellisia ...