Haku
Viitteet 1-6 / 6
A'la Carte lista Ravintola Talliin
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Työni tarkoituksena oli tehdä Ravintola Tallille uusi a’la carte lista, joka tuottaa mahdollisimman vähän hävikkiä ja annosten raaka-ainekustannukset ovat mahdollisimman pienet. Tarkoituksena oli myös tehdä annosten vakiointi ...
Keski-Cafen tuotekansio ja asiakaslähtöinen tuotekehitys
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyömme aiheena oli luoda Keski-Cafelle tuotekansio. Toteutimme työssämme myös asiakastyytyväisyyskyselyn,
jonka pohjalta kehitimme kahvilaan uusia tuotteita.
Työmme oli kvalitatiivinen tutkimus, jossa menetelmänä ...
Terveystottumuskysely Mikkelin ammattikorkeakoulun opiskelijoille
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyömme on osa Mikkelin ammattikorkeakoulun Ympäristö- ja ravitsemisalan selvitystä opiskelijoidensa elintavoista. Terveystottumuskyselyn tarkoituksena oli kartoittaa opiskelijoiden ruokailu-, juoma- ja ...
Asiakastyytyväisyyskysely Cafe Biellaan
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyden tilanne Cafe Biellassa sekä selvittää Cafe Biellan kilpailuetu suhteessa toisiin alueen kahviloihin. Cafe Biella tilasi tutkimuksen, koska yrityksessä ei ole ...
Mikkelin Ravintola Huviretken kokousruokapalvelujen kehittäminen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Tavoitteena oli kehittää Mikkelissä sijaitsevan Ravintola Huviretken kokousasiakkaille tarjoamien kokousruokalistojen sisältöä keväällä 2008 tehdyn asiakaskyselyn vastausten pohjalta. Kehitystyön lähtökohtana oli ...
myCOFFEE & myBAR:n ydinsegmentin kartoitus ja tuottavuus
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada selville myCOFFEE & myBAR:n tuottavin asiakassegmentti tai segmentit. Lisäksi opinnäytetyössä selvitettiin, kuinka asiakkaat muuten kokevat yrityksen palvelun sekä tutkitaan asiakas- ...