Haku
Viitteet 1-10 / 434
ITÄ-SAVON SAIRAANHOITOPIIRIN KUNTAYHTYMÄ – MUUTOSJOHTAMINEN ERIKOISSAIRAANHOIDON RAKENNEMUUTOSPROSESSISSA
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Itä-Savon sairaanhoitopiirin kuntayhtymän erikoissairaanhoidon rakennemuutosprosessin hallintaa ja läpivientiä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa muutosta johta-valle työryhmälle ...
KESTÄVIÄ PALVELUINNOVAATIOITA ASIAKASYMMÄRRYKSEN AVULLA : Case: Ravintola DeXi
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tutkimuksen tarkoitus oli tuottaa asiakasymmärrystä kansainvälisestä opiskelijaryhmästä ja löytää tämän pohjalta mahdollisuuksia uusille kestäville palveluinnovaatioille. Tutkimuksen teetti Ravintola DeXi. Lähtökohta ...
B2B-myynnin ja uusasiakashankinnan suunnitelmat eteläsuomalaisissa pk-yrityksissä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää, millaisia myynnin ja uusasiakashankinnan suunnitelmia eteläsuomalaisilla B2B-myyntiä tekevillä pk-yrityksillä on. Lisäksi tavoitteena oli tutkia myynnin ulkoistamisen tämän hetkistä ...
Savonlinnalaisten pk-yrittäjien kiinnostus ja ennakkokäsitykset sähköiseen ajanvaraus ja markkinointikanavaan
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
Nykyaikana ihmiset ja yritykset verkostoituvat yhä enemmän. Yritykset ovat huomanneet että verkostoituminen kannattaa, koska silloin yritykset pystyvät paremmin keskittymään itse ydin-osaamiseen eikä tarvitse tuhlata ...
Projektikäsikirjan laatiminen Mikkelin kaupungille
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön aihe on projektikäsikirjan laatiminen Mikkelin kaupungille. Mikkelin kaupunki on viime vuosina ollut muutosten kohteena ja toteuttaa lukuisia muutoshankkeita ja projekteja. Kaupungin organisaatiossa on ...
Hanketoiminnan vaikutus tilikauden aikaisiin kirjanpidon jaksotuksiin ja tuloksen seurantaan:Case Mamk
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä opinnäytetyö käsittelee laajamittaisen hanketoiminnan tuomia haasteita tilikauden aikaiseen tuloksen seurantaan. Case-organisaatio on Mikkelin ammattikorkeakoulu, jonka vuotuisesta liikevaihdosta yli kymmenen prosenttia ...
Kaupunki Lahjaksi -lahjakortti : Markkinointiviestintäsuunnintelma vuodelle 2015
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää tehokkaimmat markkinointiviestinnän keinot Kaupunki Lahjaksi -lahjakortille. Tarkoituksena oli luoda vuodelle 2015 markkinointiviestintäsuunnitelma, jonka avulla voi-daan tehostaa ...
Sosiaalinen media osana digitaalisen markkinointiviestinnän strategiaa : Sisustajan Onni Facebookissa vuonna 2010
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli kartoittaa uuden lappeenrantalaisen sisustuskaupan, Sisustajan Onnin digitaalisen markkinointiviestinnän mahdollisuuksia ja toteuttaa parhaiksi nähdyt toimenpiteet. Opinnäytetyöni oli ...
Palveluiden tuotteistaminen : Case: Marin Talvi™
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämä opinnäytetyö kokoaa ja räätälöi ohjeita sekä ehdotuksia palvelun tuotteistamisprosessiin. Työ pe-rustuu VS-Marin Oy:n tarpeeseen tuotteistaa yrityksen olemassa oleva veneiden talvisäilytyspalvelu. Toimeksiantajan ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen POP Pankki Joroisten Osuuspankissa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni aiheena oli tutkia, kuinka POP Pankki Joroisten Osuuspankki voi hyödyntää sosiaalista mediaa omassa liiketoiminnassaan. Joroisten Osuuspankki on POP Pankkiryhmään kuuluva pankki, joka tarjoaa pankkipalveluita ...