Haku
Viitteet 1-5 / 5
A'la Carte lista Ravintola Talliin
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Työni tarkoituksena oli tehdä Ravintola Tallille uusi a’la carte lista, joka tuottaa mahdollisimman vähän hävikkiä ja annosten raaka-ainekustannukset ovat mahdollisimman pienet. Tarkoituksena oli myös tehdä annosten vakiointi ...
SOL Palveluiden asiakaskehitystyö
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän työn tavoitteena oli jatkaa SOL Pesulapalveluiden vuonna 2007 tilaamaa selvitysraporttia, jonka tekijänä oli Xtrack Oy. Xtrack Oy:n tulosten perusteella sain kuvaa siitä, minkä tyyppiset henkilöt ostaisi-vat ...
Keski-Cafen tuotekansio ja asiakaslähtöinen tuotekehitys
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyömme aiheena oli luoda Keski-Cafelle tuotekansio. Toteutimme työssämme myös asiakastyytyväisyyskyselyn,
jonka pohjalta kehitimme kahvilaan uusia tuotteita.
Työmme oli kvalitatiivinen tutkimus, jossa menetelmänä ...
Asiakastyytyväisyyskysely Cafe Biellaan
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyden tilanne Cafe Biellassa sekä selvittää Cafe Biellan kilpailuetu suhteessa toisiin alueen kahviloihin. Cafe Biella tilasi tutkimuksen, koska yrityksessä ei ole ...
Mikkelin Ravintola Huviretken kokousruokapalvelujen kehittäminen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
Tavoitteena oli kehittää Mikkelissä sijaitsevan Ravintola Huviretken kokousasiakkaille tarjoamien kokousruokalistojen sisältöä keväällä 2008 tehdyn asiakaskyselyn vastausten pohjalta. Kehitystyön lähtökohtana oli ...