Haku
Viitteet 1-5 / 5
MARKETING STRATEGY FOR THE FINNISH TOURIST COMPANY BASED ON SAINT PETERSBURG MARKET RESEARCH
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
The goal of this thesis is to get a marketing strategy for proposed tourist business through the field-work marketing research.
The purpose of this marketing research was to investigate the attitudes of Russian tourists ...
Tuomarniemen majoituspalvelujen kehittäminen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Koulutuskeskus Sedun Ähtärin Tuomarniementien opetuspisteen majoituspalvelujen nykytila asiakkaan näkökulmasta ja laatia kehittämisehdotuksia. Teoreettinen viitekehys pitää sisällään ...
Suomalaisten hyvinvointimatkailutuotteiden asiakaspotentiaali Pietarissa. : Suomen kielen opiskelijoiden kiinnostus hyvinvointimatkailuun.
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Työn tavoitteena oli määritellä suomalaisten hyvinvointimatkailutuotteiden potentiaalia Pietarissa asuvien ja
Suomesta kiinnostuneiden ryhmässä. Työn tarkoituksena oli selvittää, mikä on suomalaisen hyvinvointimatkailuyrityksen ...
Perhematka Pietariin. Case: Lähialuematkat OY
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Целью данного исследования является планирование поездки в Санкт-Петербург, которая будет отвечать требованиям и пользоваться большим спросом у ключевых клиентов - финских семей с детьми 7-14 лет. Заказчиком исследования ...
Kaksikulttuurinen kampus : Suomalais-venäläinen oppimisympäristö
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Työn tavoitteena on tutkia Mikkelin ammattikorkeakoulun Savonniemen kampuksen suomalaisten ja venäläisten opiskelijoiden toisiinsa ja toistensa kulttuuriin sopeutumista lukuvuonna 2013 – 2014 sekä esittää menetelmiä, joiden ...