Haku
Viitteet 1-10 / 46
Varahenkilöstön prosessikuvaus : Varkauden kaupungin sosiaali- ja terveystoimialueella
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Vaatimus toiminnan tuloksellisuudesta on lisääntynyt jatkuvasti. Tähän ovat johtaneet kuntien rakenteelliset sekä toimintaympäristössä tapahtuneet muutokset ja niistä johtuvat vaatimukset. Koulutustason yleinen kohoaminen ...
Valio Haapaveden tehtaan hera LTO-verkon toiminnan tarkastelu pinch-analyysin avulla
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyön tavoitteena oli arvioida pinch-analyysiä käyttäen, kuinka hyvin nykyinen hera LTO-verkosto toimii. Samalla oli tavoitteena selvittää kuinka hyvin pinch-analyysi soveltuu meijeriprosessien energiankäytön ...
Kotihoidon palvelujen laadun arviointimenetelmän kehittäminen : Kysely kotihoidon asiakkaiden asiakastyytyväisyydestä ja elämänlaadusta
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää Juvan kunnan säännöllisen kotihoidon asiakkaiden tyytyväisyyttä kotihoitoon. Tavoitteena oli mitata heidän elämänlaatuaan kehittämällä laatumittari. Tavoitteena oli myös kartoittaa ...
Tuotteistetut palvelut yhdistysten toiminnassa : Tuotteistamisopas kolmannelle sektorille
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä opinnäytetyö on kehittämishanke, jossa on suunniteltu ja toteutettu tuotteistamisopas kolmannelle sektorille. Oppaan tekemisen lähtökohtana on ollut tarve kehittää konkreettinen työväline yhdistysten palveluiden ...
Kasvu- ja tavoitesuunnitelman kehittäminen Kasvun Yhteisöissä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Kehittämistyön tarkoituksena oli Kasvun Yhteisöjen kasvu- ja tavoitesuunnitelman kehittäminen. Kasvun Yhteisöt on lastensuojelun sijaishuollon yksikkö ja yksi kuudesta valtion ylläpitämästä koulukodista. Hoito- ja ...
Monimuotoinen työyhteisö. Ratkaisu Horeca-alan työvoimatarpeeseen?
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Hotelli-, ravintola- ja cateringalalla on pula ammattitaitoisista työntekijöistä, eikä työvoimansaanti helpotu lähitulevaisuudessakaan eläköitymisen kiihtyessä työvoimavaltaisella alalla. Tutkimuksen tarkoituksena oli ...
Asiakasymmärryksestä Kauppakeskus Stellassa palvelutarjoomaan
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyön aiheena on, miten asiakasymmärrys näkyy palvelutarjoomassa Kauppakeskus Stellassa. Opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tutkimusongelmana oli selvittää, miten asiakasymmärrys näkyy Kauppakeskus Stellan ...
HARJOITUSRAVINTOLAN KÄYTETTÄVYYS : case Inno
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia Etelä-Savon ammattiopiston harjoitusravintola Innon käytettävyyttä käyttäjien näkökulmasta. Tilojen käyttäjiä olivat sisäiset asiakkaat, asiakkaita palvelevat tarjoilija- ja ...
Mistä on hyvä työhyvinvointi tehty?
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyössä tarkastellaan työhyvinvointia Jyväskylän kaupungin Nuorisopalveluissa. Jyväskylän kaupunki
teettää joka toinen vuosi koko henkilöstölleen (7500) työhyvinvointi-kyselyn joka on pohjana tässä opinnäytetyöss ...
Kotipalvelun laadunhallintajärjestelmä yrityksen kehittämisen välineenä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
Tutkimuksella selvitetään sertifioitujen kotityöpalveluyrittäjien kokemuksia laatutyöhön osallistumisen vaikutuksista yritysten toimintaan, palveluihin ja niiden laatuun sekä liiketoimintaan. Lisäksi kootaan tietoa ...