Haku
Viitteet 1-10 / 79
SS-Talot Oy:n markkinoinnin kehittäminen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli muodostaa SS-Talot Oy:lle päihdealan vaatimukset ja markkinoinnilliset näkökulmat huomioon ottava markkinoinnin kehitysehdotus. Markkinoinnin kehittäminen osoittautui tarpeelliseksi sillä ...
Lanseerausviestinnän suunnitelma Raitavaara Oy:lle
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli suunnitella lanseerausviestinnälle toteutusmalli. Opinnäytetyöni aihe on itseäni kiinnostava sillä olen koulutuksessani paneutunut markkinointiviestintään. Lisäksi olin tehnyt aikaisempaa ...
Smart Phone Business in Vietnam: The Role of Brand and Culture in Consumer Decision
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
The main objectives of this study were to discover the purchasing incentives of the Vietnamese smart phone consumers, as well as their major concerns during the decision-making process. Brands and culture are the main ...
Asiakastyytyväisyystutkimus - DNA Kauppa Lappeenranta
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön aiheena oli DNA Kauppa Lappeenrannan asiakastyytyväisyyden tutkiminen. Tutkimuksen ensisijaisena tavoitteena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat olivat olleet DNA Kauppa Lappeenrannan ja asiakkaan ...
The application of Internet marketing communication channels in increasing brand awareness : Lipton case
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
The main objective of the research was to analyse the most effective and prospective e-marketing communication channels that would be of great importance in planning brand promotion campaigns in 2013 and several years ...
Factors influencing the decision to choose debit cards : Case: Student customers
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
To understand the behavior of consumers and the factors influencing their decision to choose the product/services is important for marketers and business strategists. But different customer groups can have different ...
Promotion of Luxury Tourism Services in Russia : Renshaw Travel
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
The research was conducted for Renshaw Travel, a Canadian travel agency specializing in custom and luxury tourism, which decided to enter the Russian market.
In order to understand how to tap into a new market, it is ...
Sähköiseen taloushallintoon siirtyminen tilitoimistoyrittäjän näkökulmasta
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitä tilitoimistoyrittäjän on huomioitava sähköiseen taloushallintoon siirtymisessä. Tarkoituksena oli myös, että toimeksiantaja voi hyödyntää työstä saamiaan tietoja siirtymisprosessissaan ...
Paukkulan verkkomarkkinoinnin ohjeisto
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda Paukkulalle (Suomen nuoriso-opistolle) nykyaikainen ja helppokäyttöinen verkkomarkkinoinnin ohjeisto. Työn tutkimusongelmana on selvittää, mitkä ovat Paukkulan tarpeet verkkomarkkinoinnissa. ...
Savonlinnan kaupunkikeskustan elävyys
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Savonlinnan keskustan elävyyttä ja selvittää keskustan viihtyisyyttä. Työn tavoitteena oli myös tutkia käsityksiä liikkeiden aukioajoista sekä siitä, millaisia liikkeitä keskustaan ...