Haku
Viitteet 1-10 / 19
Maksuliikeprosessin ja mittariston kehittäminen : Jatkuva kehittäminen prosessien verkossa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Prosessiorganisaatio on hyvä tapa tuottaa palveluja julkishallinnossa. Prosesseissa toteutuu organisaation
strategia. Prosesseissa tuotetaan palveluja ja arvoa asiakkaille. Prosessiorganisaation etuja ovat hyvä taloudellinen ...
Hennes & Mauritz Mikkeli : Kohti parasta työpaikkaa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Hennes & Mauritz osallistuu vuonna 2015 Great Place to Work Instituutin järjestämään paras työpaikka kilpailuun. Opinnäytetyön tavoitteena on löytää kehitettäviä asioita Hennes & Mauritz Mikkelissä, jotka voitaisiin ottaa ...
Opintojen suunnittelusta opetusjärjestelyjen toteutukseen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tavoitteena on parantaa nykyistä opetusjärjestelyjen suunnitteluprosessia ja lukujärjestysten laadintaa sekä lukujärjestysten laatua. Opintojen ajoituksen suunnittelu ja lukujärjestysten laadinta ovat toisiinsa ...
Asiakasyrityksen taloushallinto pilvipalvelimella
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tavoitteena oli siirtää asiakasyritys reaaliaikaiseen taloushallintoon, josta saatava tieto on käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta. Kehittämistehtävän tarvekartoituksessa asiakkaat jaetaan kahteen ...
Mikä Tyhy : Tyhy-tiimin tunnettuus Glitterissä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Työhyvinvointi on palvelualan yritykselle yksi tärkeimmistä keinoista luoda menestystä. Motivoituneena työntekijä haluaa sitoutua työhönsä ja on valmis oppimaan uutta. Myyntityössä on oltava valppaana koko ajan, jotta ...
Jäsenpalvelujen kehittäminen ja asiakassuhteiden vahvistaminen : Case:Etelä-Karjalan myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset ry
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyö tehtiin Etelä-Karjalan myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset ry:lle eli E-kmmalle, joka on SMKJ:n paikallisyhdistys. Opinnäytetyön tutkimusongelma oli selvittää, miten jäsenpalveluja pitäisi kehittää, jotta ...
Asiakaspalautejärjestelmän kehittäminen ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskukseen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskuksen puhelinpalvelun asiakaslähtöisyyden kehittäminen parantamalla asiakkaiden mielipiteiden kuuntelun menettelyjä. Kehittämistehtävänä on laatia ...
Työhyvinvointia tukeva johtaminen hoitokoti Piritta OY:ssä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Työhyvinvointi on paljon tutkittu aihealue. Työ on useimmille meistä tärkeä elämän hyvinvointitekijä. Työhyvinvoinnin kannalta on kenties tärkeintä se, miten ihmiset kokevat olonsa työpäivän aikana. Työ-hyvinvoinnin ...
Laatuohjelman kehittäminen linja-autoyritykselle
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Laatu on yrityksen tärkeä kilpailutekijä, ja pärjätäkseen kilpailussa, yrityksen tulee keskittyä jatkuvaan laadun parantamiseen. Ihmisten laatukäsitykset muuttuvat jatkuvasti, ja se minkä ihmiset kokivat laadukkaaksi viisi ...
Tulospohjainen rahoitusmalli : Tulosohjaus ammattikorkeakoulussa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Ammattikorkeakoulujen rahoitusta on muutettu niin, että rahoituksessa otetaan huomioon ammattikorkeakoulujen koko toiminta. Uudessa rahoitusmallissa korostetaan ammattikorkeakoulujen toiminnan tehokkuutta, laatua ja ...