Haku
Viitteet 1-10 / 10
Windows Phone Storen käyttöönotto
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on opastaa, kuinka Windows Phone 8.1 -sovelluksen lisääminen Windows Phone Storeen tapahtuu alusta loppuun. Käytännön esimerkkinä on tarkoituksena tehdä Unityl-lä pelisovellus, joka ...
Karttapohjainen kaupunkimallinnus CityEnginellä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Kolmiulotteisella kaupunkimallilla tarkoitetaan kaupunkimallia, joka on yleensä mallinnettu kaupungin nykytilasta. Malleja voidaan käyttää muun muassa erilaisten projektien havainnollistamiseen tai uusien suunnitteluun. ...
Työvuorosuunnittelusovelluksen kehittäminen Enterprise Service Bus -arkkitehtuuriin
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Smart Time Oy, joka on tämän opinnäytetyön toimeksiantaja, on mikkeliläinen ohjelmistoalan yritys. Vilt-tihattu on vuoropäiväkoti, jonka työvuorosuunnitteluprosessi oli raskas ja paljon aikaa vievä. Syntyi idea sovelluksesta, ...
Rendel – elokuvan esituotanto : Sosiaalisen median rooli elokuvan esituotannossa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Rendel on supersankarielokuva, jonka on tarkoitus valmistua vuonna 2016. Elokuvasta on käyty laajaa
keskustelua sosiaalisessa mediassa, ja tässä opinnäytetyössä keskitytään tutkimaan sosiaalisen median roolia elokuvan ...
Linux-palvelimien monitorointi ja hälytykset
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Monitorointi on laaja termi, joka tulee esille monessa eri kontekstissa. Musiikin harrastajat tietävät monitoroinnin merkityksen ja samaan aikaan tehdasvalvomoissa työskentelevät tietävät mitä termillä tarkoitetaan erilaisten ...
Pelipalvelinratkaisut
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tarkastelen ja vertailen opinnäytetyössäni valmiita pelipalvelinratkaisuja sekä selvitän niiden soveltuvuutta peliohjelmoinnin opintojaksolle, jossa käytetään Unity-pelimoottoria. Työhön valitut pelipalvelinratkaisut ovat ...
Natiivin Android-sovelluksen ja REST-rajapinnan toteutus : Case: Tiedotepalvelu
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa natiivi Android-sovellus ja REST-rajapinta. Opinnäytetyö toteutettiin helsinkiläiselle palveluyritykselle Ch5 Finland Oy:lle. Yrityksellä on luotuna aikaisempi ...
Pelin ääni
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia käsitteitä pelimusiikki ja peliääni. Työn ensimmäisen kolman-neksen tehtävänä on antaa kuva pelien äänimaailman kehityksestä teollisuuden alusta tähän päivään. Samassa yhteydessä ...
AVOIMEN LÄHDEKOODIN PALVELINVIRTUALISOINTIRATKAISU OPEN SOURCE ARCHIVE -HANKKEEN TARPEISIIN
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni on tehty OSA-hankkeelle (Open Source Archive), joka tarvitsi palvelimilleen virtualisointialustan.
Virtualisointi ja pilvipalvelut ovat vallanneet jo tovin markkinoita, ja vähitellen ne alkavat vallata myös ...
Unityn 2D-fysiikkamoottori
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön aiheena on tutkia Unityn 2D-fysiikkaamoottorin ominaisuuksia. Teoriaosuuden alussa käydään läpi, mitä pelimoottoriohjelmistot ja fysiikkamoottorit ovat ja millaisia ominaisuuksia ne sisältä-vät. Teoriaosuuden ...