- Selaus nimekkeen mukaan Oulun ammattikorkeakoulu
Viitteet 819-838 / 16660
-
Asiakkaiden kokemuksia ikäihmisten päivätoiminnasta Pudasjärvellä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)TIIVISTELMÄ Oulun ammattikorkeakoulu Sosiaalialan koulutusohjelma Tekijä: Kaija Kehusmaa-Lehtola Opinnäytetyön nimi: Asiakkaiden kokemuksia ikäihmisten päivätoiminnasta Pudasjärvellä Työn ohjaajat: Kaija Bakala & ... -
Asiakkaiden kokemuksia Innomari Oy:n työhönvalmennusprosessista ammatillisessa kuntoutuksessa
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Tutkimuksen tarkoituksena on kuvailla pitkäaikaistyöttömien asiakkaiden kokemuksia heidän ammatillisen kuntoutuksen työhönvalmennusprosessissaan Innomari Oy:n toteuttamana. Tässä tutkimuksessa työhönvalmennusprosessia ... -
ASIAKKAIDEN KOKEMUKSIA KELAN TAMPEREEN TOIMISTON PIKAPALVELUSTA
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)Etenkin kasvukeskittymissä väestömäärät ja palvelutarpeet kasvavat ja monipuolistuvat. Samanaikaisesti yhteiskunnassa vallitseva heikko taloudellinen tilanne ajaa organisaatiot miettimään palveluiden kehittämistä entistä ... -
Asiakkaiden kokemuksia kotihoidon palvelunlaadusta
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)Kotihoidon jatkuvasti kasvaessa laadukkaan kotihoidon palvelun tuottaminen on tärkeää. Kyse on asiakastyytyväisyydestä, mutta ennen kaikkea palvelun laatu on suoraan verrannollinen hoidon turvallisuuteen. Tutkimuksen ... -
Asiakkaiden kokemuksia opioidikorvaushoidosta ja hoitajien kokemuksia onnistuneesta hoitosuhteesta
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)TIIVISTELMÄ Oulun seudun ammattikorkeakoulu Hoitotyön koulutusohjelma, mielenterveys- ja päihdehoitotyö ______________________________________________________________ Tekijä: Eveliina Kari Opinnäytetyön nimi: Asiakkaiden ... -
Asiakkaiden kokemuksia osallisuuden toteutumisesta lastensuojelussa
(2015)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvailla lastensuojelun asiakkaiden kokemuksia osallisuudesta lastensuojelun asiakasprosessissa. Tutkimuksen tavoitteena on tuottaa Oulun kaupungin lastensuojelulle tietoa lastensuojelun ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakkaiden kokemuksia Oulun kaupungin kotikuntoutuspilotista : Asiakaslähtöisyyden toteutuminen kotikuntoutusjaksolla
(2019)Suomen väestön ikääntyessä kuntoutuskäytäntöjen kehittäminen on tärkeää. Ikääntymisen myötä ihmisen toimintakyky laskee ja päivittäisistä arjen toimista selviytyminen voi muuttua haastavaksi. Ikääntyneen mahdollisimman ... -
Asiakkaiden kokemuksia Oulun työvoiman palvelukeskuksen kuntouttavasta työtoiminnasta
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)Tutkimuksemme tavoitteena oli kehittää Oulun työvoiman palvelukeskuksen tarjoamia palveluita resurssien kohdentamiseksi asiakkaiden kannalta tehokkaasti. Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata alle 30 –vuotiaiden asiakkaiden ... -
Asiakkaiden kokemuksia Raahen seutukunnan työvoiman palvelukeskuksen palveluprosessista kuntoutuksellisesta näkökulmasta
(2012)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia Raahen seutukunnan työvoiman palvelukeskuksen (TYP) asiakkaiden kokemuksia TYP:n palveluprosessista kuntoutuksellisesta näkökulmasta. Kuntoutuspalvelujen osalta opinnäytetyö rajautuu ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
ASIAKKAIDEN KOKEMUKSIA SAAMASTAAN ASUMISEN OHJAUKSESTA JA TUESTA KENTTÄ-PAAVO-HANKKEESSA
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kuvailla Kenttä-Paavo-hankkeen asiakkaiden kokemuksia saamastaan asumisen ohjauksesta ja tuesta. Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa tietoa, jota voidaan käyttää kehitettäessä ... -
Asiakkaiden kokemuksia sydänhoitajan merkityksestä verenpainetaudin ennaltaehkäisyssä
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)TIIVISTELMÄ Oulun seudun ammattikorkeakoulu Hoitotyön koulutusohjelma, Sairaanhoitaja Tekijät: Hertteli Miia & Karppinen Marjo Opinnäytetyön nimi: Asiakkaiden kokemuksia sydänhoitajan merkityksestä verenpaine-taudin ... -
Asiakkaiden kokemuksia yksilöllisyyden toteutumisesta asumisen arjessa ja asumispalveluissa eräässä oululaisessa kehitysvammaisten asumisyksikössä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Oululaisessa kehitysvammaisten asumisyksikössä siirrytään autetusta asumisesta yksilölliseen ohjattuun asumiseen. Tutkimuksemme tavoitteena oli saada tietoa siitä, miten asiakkaat kokevat yksilöllisyyden toteutuvan asumisen ... -
Asiakkaiden käsidesinfektion toteutuminen poliklinikalla koronaviruspandemian aikana
(2022)Käsihygienia on yksi tärkeistä menetelmistä virusten leviämisen ennaltaehkäisyssä. Koronavirus-pandemian aikana ihmisiä on kannustettu käsihygienian toteuttamiseen eri tavoin. Ennen koronaviruspandemiaa oli erään aluesairaalan ... -
Asiakkaiden odotukset ja kokemukset aktiviteettipuiston palveluista : Case SuperPark Oulu
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkimus SuperPark Oulun asiakkaiden odotuksista ja kokemuksista yrityksen tarjoamista palveluista. SuperPark on toukokuussa 2014 Ouluun avattu koko perheelle suunnattu sisäaktiviteettipuisto. ... -
Asiakkaiden osallisuuden ja arjen toimijuuden edistäminen sekä yhteisöllisyyden vahvistaminen Oulun turvakodissa : Kehittämishanke
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyömme on työelämälähtöinen kehittämishanke, jonka tavoitteena oli kehittää turvakotityötä edistämällä turvakodin asiakkaiden osallisuutta ja arjen toimijuutta sekä vahvistamalla yhteisöllisyyttä Oulun turvakodissa. ... -
Asiakkaiden tarpeiden pohjalta tuotettujen palveluiden tuotteistamisen ja kehittämisen prosessi : Case: Mekiwi Oy
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön aiheena on asiakkaiden tarpeiden pohjalta tuotettujen palveluiden tuotteistamisen ja kehittämisen prosessi. Tutkimuksen tavoitteena on määrittää palveluiden tuotteistamisen ja kehittämisen toimiva konsepti, ... -
Asiakkuuden kokemukset kunnan päihdepalveluissa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyömme tarkoituksena on kuvailla päihdepalveluita käyttävien asiakkaiden kokemuksia asiakkuudesta kunnan päihdepalveluissa. Tutkimuksen tavoitteena on tuoda kuuluviin asiakkaan ääni heidän kokemuksistaan ... -
Asiakkuuden käyttöönotto ja exit-vaihe tilitoimistossa
(2024)Suoritimme opintoihin liittyvän harjoittelujakson toimeksiantajayrityksessämme. Opinnäytetyön aiheen saimme toimeksiantajalta. Aiheena oli tutkia käyttöönottoprosessia, exit-vaihetta sekä yleisen tietosuojalain vaikutusta ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakkuudenhallinnan kehittäminen palvelukeskuksessa
(2015)Opinnäytetyön aiheena on asiakkuudenhallinnan kehittäminen palvelukeskuksessa. Työn toimeksiantaja on henkilöstö- ja taloushallinnon palveluja tuottava osakeyhtiö, joka toimii palvelukeskusmallilla. Yritys on toiminut ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
ASIAKKUUDENHALLINTA RAKENNUSLIIKKEEN OMAPERUSTEISESSA ASUNTOTUOTANNOSSA
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)Tutkimuksen toimeksiantajana toimii Peab Oy, pohjoismainen rakennusliike, jonka tavoitteena on saavuttaa toimialan tyytyväisimmät asiakkaat. Suomessa yritys toimii kasvukeskuksissa, ja sen asiakasryhmä on keskustasta ja ...