Haku
Viitteet 1-8 / 8
Moodlen oppimisanalytiikkaa pedagogiikan tueksi
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Itsenäisessä verkko-opiskelussa vuorovaikutteiset kontaktit jäävät vähiin, joten opiskelua elävöittäviä ja ohjaavia automaattitoimintoja kannattaa käyttää pedagogisesti mielekkäillä tavoilla ja sopivissa määrin. Tässä ...
Oulun Hiukkavaaran kasarmin uusiokäyttö
(TOOL, 2020)
Opetus- ja Kulttuuriministeriön rahoittama hanke “Kiertotalousosaamista ammattikorkeakouluihin” on mahdollistanut kiertotalouden kehitystyön ammattikorkeakouluissa. Tässä artikkelissa esitellään sen ohessa syntynyt ...
Kokemuksia oppimisanalytiikasta – IntelliBoard Moodle-ympäristössä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
APOA, “Oppimisanalytiikka – avain parempaan oppimiseen AMKeissa” on opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama hanke, jossa pilotoitiin ja tutkittiin oppimisanalytiikan käyttöä ammattikorkeakouluissa. Oulun ammattikorkeakoulussa ...
Opetusteknologiaa Oulun sivistys- ja kulttuuripalveluille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Oulun peruskoulujen ja lukioiden tietoverkkoja alettiin rakentaa 1990-luvun loppupuolella. Järjestelmän toteuttajaksi ryhtyi Oulun ammattikorkeakoulun silloinen Tekniikan yksikkö, ja pian aloitettiin myös opettajien ...
Moniammatillista oppia hanketyöstä : opiskelijana DigiSote-ikä-hankkeessa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Blogikirjoitus kertoo DigiSote-ikä-hankkeessa työskentelystä kahden opiskelijan näkökulmasta. Kirjoituksessa taustoitetaan hieman DigiSote-ikä-hanketta, pohditaan hanketyön erilaisuutta verrattuna kurssimuotoiseen opiskeluun ...
”Erehdytään yhdessä, opitaan yhdessä” – sosiaali- ja terveysalan digiosaamisen kehittäminen edellyttää matalan kynnyksen menetelmiä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Sosiaali- ja terveysalan digitalisoituessa alalla työskentelevät ammattilaiset tarvitsevat uudenlaista osaamista. Artikkelissa kuvaillaan DigiSote-ikä-hankkeen järjestämiin avoimiin työpajoihin osallistuneiden kokemuksia ...
Sote-alalla tarvitaan yhä parempaa digiosaamista ‒ löytyykö ratkaisu käänteisestä mentoroinnista?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2023)
Tämän artikkelin tarkoituksena on kuvailla terveydenhoitajaopiskelijoiden pilotoimaa käänteistä mentorointia työeläjaksolla. DigiSote-ikä-hanke työsti opiskelijoille havainnointi- ja haastattelumatriisit, joiden avulla ...
Sukupolvien välisen digiosaamisen kehittämisen toimintamalli : DigiSote-ikä ‒ Digiosaamista kaiken ikää sosiaali- ja terveysalalla -hankkeen loppujulkaisu
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2023)
Covid-19 pandemia on vauhdittanut merkittävästi sosiaali- ja terveysalan palvelujen digitalisoimista. Terveydenhuollon haasteena on nykyisin myös sote-alan ammattilaisten ikääntyminen ja eläköityminen. Pohjois-Pohjanmaan ...