Haku
Viitteet 1-10 / 324
Tapahtumatuotannon kompastuskivet
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)
Tässä tutkielmassa käsittelen tapahtumatuotantojen haasteita ja ongelmatilanteita. Tutkielman tarkoituksena oli vastata kysymyksiin, mitä ovat tapahtumatuotantojen yleisimmät vastoinkäymiset, mistä ne johtuvat ja kuinka ...
Mikä meitä pelottaa? : Tehokkaan kauhun antagonistin luominen
(2019)
Pohdin tässä opinnäytteessäni kauhua elokuvissa ja keskityn etenkin selvittämään, mikä tekee kauhussa esiintyvistä hirviöistä kammottavimman. Analysoin kauhua sen historian, lajityyppien ja erilaisten antagonistityyppien ...
Aloittavan yrityksen viestinnän suunnittelu : Case: BonWell Intelligence
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tutkielman aihe on aloittavan yrityksen viestinnän suunnittelu. Työn toimeksiantaja on tammikuussa 2013 perustettu oululainen startup -yritys, BonWell Intelligence. Yritys on kehittänyt teknologisia ratkaisuja terapiakuntoutuksen ...
Kriisiviestinnän viilaaminen - mielekästä viranomaiselle, mieletöntä medialle?
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tutkielmassani analysoin viranomaisten ja median yhteistyössä tekemien normaaliolojen kriisiviestintäharjoitusten dynamiikkaa toimittajan näkökulmasta. Kysyn: ketä kriisiviestinnän harjoittelu palvelee ja miten eri tahot ...
Koirayhdistyksen jäsenlehden ulkoasun suunnittelu
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tutkielmani tavoitteena on esitellä lehden ulkoasun tärkeimpiä osa-alueita sekä selvittää, millainen on ulkoasultaan onnistunut koirayhdistyksen jäsenlehti, ja kuinka tärkeäksi jäsenlehden ulkoasu koetaan lehtien toimituksissa ...
Naisen rooli pelialalla : -mennyt, nykyinen ja tuleva
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tutkielmani tavoitteena oli kartoittaa naisen rooliin liittyviä ilmiöitä pelialalla. Tarkoituksena oli tarkastella aihetta laajasti, menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden näkökulmista. Tekstissä käsitellään sekä tosi ...
Communication with motion in user interface
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2016)
Motion communication makes better user experiences. Animations in user interfaces are not just a visual experience. Motion has a lot of power over where the user is looking and it should be used to guide the user. This ...
Japanin outouden takana : Japanilaisen populaarikulttuurin käsitteleminen länsimaisessa mediassa
(2019)
Japanilaisen populaarikulttuurin merkityksellisyys maailmanlaajuisella viihdekentällä on kasvanut viime vuosikymmenten aikana. Sen näkyvimmät ilmenemismuodot ovat japanilainen animaatio ja sarjakuva eli anime ja manga. ...
Kuinka käyttäjät saa suosittelemaan mobiilisovellusta? : Case Muntius Oy Kidday-sovellus
(2020)
Tutkielma tehtiin Muntius Oy:lle Kidday-mobiilivauvakirjasovelluksen tunnettavuuden edistämiseksi. Tutkielma käsittelee mobiilisovellusten suosittelemista erityisesti Kidday-sovelluksen näkökulmasta. Tutkielman tavoitteena ...
Vaikuttajamarkkinoinnin uhat ja mahdollisuudet
(2019)
Tässä tutkielmassa avataan vaikuttajamarkkinointia nyt jo tunnettuna ja jatkuvasti kasvavana markkinointikeinona. Oma harjoitteluni aikana syntynyt kiinnostus markkinointialaa kohtaan ja vaikuttajamarkkinoinnin ajankohtaisuus ...