Haku
Viitteet 1-10 / 149
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle. Toimeksiantajana toimii opinnäytetyön kirjoittajan oma yritys Mobiilitori. Mobiilitori on vasta perustamisvaiheessa ...
Sosiaalisten medioiden merkitys markkinointikanavina jatkaa kasvuaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Brändin kehittäminen digitaalista markkinointiviestintää hyödyntäen CASE: Liikenne Lakkapää
(2020)
Opinnäytetyön päätavoitteena on kehittää toimeksiantajan digitaalista markkinointia. Tarkoituksena on luoda toimeksiantajalle kehitystoimenpiteitä, joiden avulla heidän digitaalinen markkinointinsa saataisiin tehokkaammaksi ...
Hakukoneoptimointi Kuntokeskus Liikku Oy:n toimipaikkasivuille
(2021)
Hakukoneoptimoinnin rooli digitaalisessa markkinoinnissa on vaihdellut useasti vuosien mittaan eri painotusalueiden, säännöksien ja trendien muuttuessa. Hakukoneoptimointi on menettänyt ehkä hieman merkitystään viime aikoina ...
Onnistunut sisältökokonaisuus toi suomalaiselle teetalolle lisää näkyvyyttä ja myyntiä : miten se tapahtui?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Kuinka aloittaa digitaalinen markkinointi?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Dynaamisella hinnoittelulla lisää myyntiä ja kannattavuutta verkkokauppaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)