Haku
Viitteet 1-10 / 348
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Analysis on social media video marketing campaign : Kiinteistömaailma Puistola
(2020)
This research was done for Kiinteistomaailma Puistola
Digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda selkeä digitaalisen markkinointiviestinnän suunni-telma oulaistelaiselle ratsastuskoulu Ratsu-Ateljee Oy: lle. Yritys on perustettu vuonna 2007 ja se tarjoaa ratsastus- ja ...
Markkinointisuunnitelma uudelle terassirakennusalan yritykselle Pohjois-Pohjanmaan alueella
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli laatia markkinointisuunnitelma tulevaisuudessa aloittavalle terassirakennusalan yritykselle. Toimeksiantajana työssä toimin minä eli opinnäytetyön kirjoittaja. Tavoitteena oli selvittää ...
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Visualisointi ja virtuaalitodellisuus pientalon markkinoinnissa
(2020)
Kasvava kilpailu ja teknologian kehitys pakottavat tutkimaan uusia keinoja pientalon markkinointiin. Opinnäytetyössä käsiteltiin arkkitehtonista visualisointia ja etenkin virtuaalitodellisuuden roolia pientalon markkinoinnissa. ...
Alueellisen eKirjaston markkinointi Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastoissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Oulun kaupunginkirjasto. Oulun kaupunginkirjasto hoitaa Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun alueen kuntien yleisten kirjastojen kehittämistehtävää, jonka tiimoilta on meneillään ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma aloittavalle kauneudenhoitoalan yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajana toimii pieni kauneusalan yritys, jolle työn aihe on ajankohtainen. Yritys on toiminut ...
Oulun teatterin markkinointi nuorille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka saada oululaisia nuoria korkeakouluopiskelijoita käyttämään Oulun teatterin palveluita enemmän ja mitä toimenpiteitä tämä mahdollisesti vaatii. Kehittämistehtävänä ...