Haku
Viitteet 1-6 / 6
Kansainvälinen yhteistyö Oulun ammattikorkeakoulun sairaanhoitajakoulutuksessa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2016)
Korkeakouluilla on kansallisia ja kansainvälisiä tukiverkostoja tutkintokoulutuksen kansainvälistymisen edistämiseksi. Oulun ammattikorkeakoulun sairaanhoitajakoulutuksen kansainvälisyys näkyy pääasiassa opiskelija- ja ...
Yhteiskunta-, hoito- ja terveystieteellisen tutkimuksen eettisten periaatteiden tarkastelua
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Tieteellinen tutkimus voi olla eettisesti hyväksyttävää ja luotettavaa ja sen tulokset uskottavia vain, jos tutkimus on suoritettu hyvän tieteellisen käytännön edellyttämällä tavalla. Hyvä tieteellinen käytäntö on myös osa ...
Erikoistumiskoulutuksella asiantuntijaksi
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Ammattikorkeakoulujen erikoistumiskoulutuksen tavoitteena on opiskelijan asiantuntijuuden kehittyminen siten, että hän kykenee toimimaan vaativissa asiantuntijatehtävissä määritellyllä työelämän osa-alueella. Asiantuntijuus ...
Sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen merkitys hoitotyön koulutuksen ja käytännön toiminnalle
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Hoitotyön käytännön toiminta ja koulutus ovat tällä hetkellä ehkä suurimman haasteen ja muutoksen edessä, kun uusu sosiaali- ja terveydenhuollon uudistus astuu voimaan. Lisäksi kaikkiin aloihin kohdistuva teknologian ja ...
Verkostoista voimaa – amk-verkostot terveysalan ammattikorkeakoulun koulutusyhteistyön tukipilari
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
Terveysalan amk-verkosto on toiminut osana Sosiaali- terveys- liikunta- ja kauneusalan (Sotelika) -verkostoa aktiivisena terveysalan koulutuksen kehittäjänä lähes ammattikorkeakoulun perustamisesta lähtien. Verkosto ...
Tasa-arvoa, itsemääräämisoikeutta ja mielenterveyttä edistämässä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2018)
n, henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen, liikkumisvapaus, yhdenvertaisuus, yksityiselämän- ja omaisuudensuoja sekä sosiaali- ja oikeusturva. Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä ja ketään ei saa ilman ...