Haku
Viitteet 1-10 / 17
Opiskelijan ohjauksen ulottuvuudet osaamisperustaisessa koulutuksessa
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Opiskelijan osallisuus oman opintopolkunsa suunnitteluun ja toteutukseen edistää osaamisperustaisen koulutuksen toteutumista. Osallisuutta tukee opiskelijan tarpeista lähtevä yksilöllinen ohjaus. Jotta opiskelijoiden ...
Joustava suomen kielen ohjaus ja integrointi täydennyskoulutukseen toi hyviä tuloksia
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
SIMHE-polku-ESR-hankkeessa kehitettiin täydennyskoulutusta ja nopeampia työllistymispolkuja ulkomailla korkeasti koulutetuille osaajille. Täydennyskoulutuksen rinnalle kehitettiin suomen kielen tukea helpottamaan opintoja ...
Verkossa vai kasvokkain? Opintojen ohjaus ja tuutorointi monimuotoryhmässä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2019)
Oulun ammattikorkeakoulussa (Oamk) on viime vuosina voimakkaasti kehitetty monimuotokoulutuksia ja päiväkoulutuksiakin on viety monimuotoisempaan suuntaan. Monimuotoisessa ohjauksessa yhdistyvät joustavasti eri tavoin ...
Musiikkipedagogikoulutus vastaamassa työelämän haasteisiin
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2019)
Oulun ammattikorkeakoulun (Oamk) musiikin koulutusohjelman opetussuunnitelmaa ajanmukaistetaan vastaamaan paremmin työelämän muuttuneisiin tarpeisiin. Syksyllä 2018 valmistuneessa opinnäytetyössä kartoitettiin työelämään ...
Työelämäkontaktit Oulun ammattikorkeakoulun konetekniikan opinnoista
(Oulun ammattikorkeakoulu, konetekniikan osasto, 2019)
Maahanmuuttajien kielitestit lisäävät korkeakoulutuksen saavutettavuutta
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Opetus- ja kulttuuriministeriön tavoitteena on vahvistaa maahanmuuttajataustaisten opiskelijoiden määrää korkeakouluasteella. Tällä hetkellä korkeakoulutuksen suorittaneiden maahanmuuttajien osuus on Suomessa Pohjoismaiden ...
Miten moniammatillinen terveysalan koulutus toteutuu suomalaisissa korkeakouluissa?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Moniammatillinen koulutus ja osaaminen lisäävät palvelujen laatua, vaikuttavuutta ja potilasturvallisuutta sekä asiakkaiden ja potilaiden tyytyväisyyttä saamaansa hoitoon. Moniammatillinen opetussuunnitelma mahdollistaa ...
Jalostunut ohjausmalli – työn opinnollistamista korkeasti koulutetuille maahanmuuttajille
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Valtakunnallisessa ESR-hankkeessa UOMA – uraa ja osaamista korkeasti koulutetuille maahanmuuttajille (S21495) on mukana kuusi eri ammattikorkeakoulua. Oulun ammattikorkeakoulu (Oamk) osallistuu sosiaalialan lisäkoulutuksen ...
Optometrian koulutus uudelle tasolle opetusklinikan avulla
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Oulun ammattikorkeakouluun ollaan perustamassa optometrian opetusklinikkaa, jonka avulla opiskelijoiden oppimista voidaan syventää. Opetusklinikka tukee optometrian ammattikorkeakoulututkinnon ja ylemmän ammattikorkeakou ...
Uraseurantakysely on jatkossa jokaisen ammattikorkeakoulun omalla vastuulla
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Ammattikorkeakoulut toteuttavat vuosittain valtakunnallisen uraseurantakyselyn viisi vuotta aiemmin ammattikorkeakoulusta valmistuneille. Vuonna 2021 alkavalle rahoituskaudelle ammattikorkeakoulujen rahoitusmalliin lisättiin ...