Haku
Viitteet 1-3 / 3
Itsetuntemuksesta henkilöbrändiin: Nuorten rytmimusiikin laulunopiskelijoiden suhtautumisesta markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa nuorten ammatillisessa koulutuksessa opiskelevien rytmimusiikin laulajien suhtautumista oman osaamisensa markkinointiin sosiaalisessa mediassa, heidän julkaisutiheyttään, arvioitaan ...
Millainen on hyvä viestintäsuunnitelma : Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin viestintäsuunnitelma eduskuntavaaleissa 2019
(2019)
Tämä opinnäytetyö vastaa kysymykseen ”millainen on hyvä viestintäsuunnitelma?” Työn tilaaja on Pohjois-Pohjanmaan Keskusta ry. Opinnäytetyön pohjalta laadittu viestintäsuunnitelma eduskuntavaaleihin 2019 jää tilaajalle ...
Lämpimällä sydämellä Oulusta: Mitä lisäarvoa oma kaupunkimedia antaa Oulun kaupungin viestinnälle?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kirkastetaan Oulun kaupungin julkaiseman kaupunkimedia Mun Oulun keskeisiä vahvuuksia ja kohderyhmiä palvelumuotoilun keinoin. Tutkimukseni tavoitteena oli selvittää, missä asioissa kaupunkimedia ...