Haku
Viitteet 1-3 / 3
Osallisuuden nykytilan arviointi ja kehittämistarpeet työtoimintayksikössä asiakkaiden ja ohjaajien kuvaamana
(2022)
Osallisuudella ja sen kehittämisellä nähdään merkittävä yhteys yksilön hyvinvoinnille ja terveydelle, mutta laajemmin myös syrjäytymisen ehkäisyssä, eriarvoisuuden vähentämisessä ja köyhyyden torjumisessa. Yksilötasolla ...
Asiakasosallisuus Yhdistämö-hankkeen kehittämistyössä: kokemuksia ja keinoja onnistumiseen nuorten aikuisten kertomana
(2023)
Asiakasosallisuus on viime vuosina noussut osaksi sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämistä. Asiakasosallisuudella pyritään vastaamaan paremmin nopeasti muuttuviin palvelutarpeisiin ja kehittämään vaikuttavampia palveluita. ...
Asiakkaiden kokemuksia Raahen seutukunnan työvoiman palvelukeskuksen palveluprosessista kuntoutuksellisesta näkökulmasta
(2012)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia Raahen seutukunnan työvoiman palvelukeskuksen (TYP) asiakkaiden kokemuksia TYP:n palveluprosessista kuntoutuksellisesta näkökulmasta. Kuntoutuspalvelujen osalta opinnäytetyö rajautuu ...