Haku
Viitteet 1-7 / 7
Eläimet työhyvinvoinnin tukena: Kokemuksia eläinkahvilayrittäjyydestä ja eläinten vaikutuksista ihmisen hyvinvointiin
(2020)
Tämä opinnäyte käsittelee eläinten tuomia hyvinvointivaikutuksia eläinkahviloissa. Lisäksi tutkitaan, mitä eläinkahvilayrittäjyyden hyviin ja huonoihin puoliin kuuluu. Työn tavoitteena on selvittää, minkälaisia ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma: Oulun Kiskon lentopalloseuralle ja heidän Lentistä kaikille junioreille- hankkeeseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Lentopalloseura Oulun Kiskolle sekä heidän Lentistä kaikille junioreille -hankkeelleen käytännössä toimiva kokonaisuus, joka sisältää digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelman ...
Asiakastyytyväisyys tutkimus Gigantti Oulu tavaratalolle
(2021)
Opinnäytetyön tehtiin Oulun Gigantti Megastorelle. Työn tarkoituksena on saada selkeä käsitys siitä, millä tasolla Gigantin asiakastyytyväisyys on ja miten asiakkaat kokevat saamansa palvelun, kun he asioivat Gigantissa. ...
Urheiluseuran sponsoriyhteistyön suunnittelu - Case: Veitsiluodon Kisaveikot Ry
(2022)
Urheiluseurojen aktiivijäsenten määrä on vähentynyt vuosien varrella, mikä tarkoittaa, että seuro-jen varainhankinta perustuu yhä pienenevän joukon työhön. Urheiluseurat ovat yleishyödyllisiä yhteisöjä ja pääosa varainhankinnan ...
The Importance of Employees as High-Value Customers in the Banking Sector
(2023)
This thesis researches the factors affecting the employees of Arina cooperative use of S-Pankki´s services. The research problem addresses in this thesis is to understand why em-ployees of the case company (referred to as ...
Creating a Digital Marketing Plan for Company X
(2023)
This thesis focuses on the development of a digital marketing plan for Company X, a small Finnish company providing travel services in Finland.The purpose of this thesis is to helpCompany X, identify areas for ...
Brändin kirkastuksessa käytettävän työkalun kehittäminen kuntabrändäykselle sopivaksi
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona oululaiselle brändinrakennustoimistolle, Brandsteinille. Tavoitteena oli kehittää toimeksiantoyrityksen brändin kirkastusprosessissa käytettävää työkalua kuntabrändäykselle ...