Haku
Viitteet 1-10 / 11
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma lastenvaateliike Noomi Storelle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajana on oululainen lastenvaateliike Noomi Store. Toimeksianto nähtiin tarpeellisena, sillä yrityksellä ei ollut aikaisempaa ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Padelkeskus Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda laadukas sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Padelkeskus Oy:lle. Aihe rajattiin tarkemmin Facebook- ja Instagram –markkinointiin. Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ...
Antellin brändimielikuvan kehittäminen Instagramissa
(2019)
Työn toimeksiantajana toimii Katri Antell Oy. Aiheen päätimme yhdessä toimeksiantajan kanssa meidän mielenkiinnon kohteitamme hyväksikäyttäen. Toimeksiantaja halusi kehittää heidän Instagram-markkinointiaan ja selvittää, ...
Yhtenäinen somestrategia X-hotelliketjulle
(2022)
Sosiaalinen media on iso osa nykypäivän markkinointia ja siten myös monen yrityksen digimarkkinointisuunnitelmaa. Sosiaalinen media on kehittynyt pisteeseen, jossa läsnäolo ei riitä, vaan jokainen yritys tarvitsee sosiaalisen ...
Sosiaalisen median rooli B2B-yritysten markkinoinnissa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miten B2B-yritykset hyödyntävät sosiaalista mediaa omassa markkinoinnissaan. Työn tutkimusosiossa selvitettiin, mitkä ovat kohdeyritysten tärkeimmät sosiaalisen median kanavat, minkälaista ...
Nuorten motivointi kesätöiden hakuun Instagramin tarinaviestinnän avulla
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Instagram-tarinaviestinnän toimivuutta nuorten kesätyönhaun tukemisessa. Työ toteutettiin Oulun ammattikorkeakoulun POTKE-hankkeelle. Hankkeen tarkoituksena on aktivoida ja ...
Brand building development through social media platforms: Case study of Mrs. Santa Claus Finland Oy
(2021)
Mrs. Santa Claus Finland Oy is a service company that has been established in 2015, however, the company still cannot meet the expected profit. During the Covid-19 pandemic, the service cannot be held face to face, instead, ...
Vaateliikkeen sisältömarkkinointi Instagramissa: Lindex Zeppelin
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää työn toimeksiantajana toimivan Lindex Zeppelinin Instagramin sisältömarkkinointia. Opinnäytetyö antaa toimeksiantajalle tutkittua tietoa myymälän nykytilanteesta, kohderyhmästä ja ...
Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen Instagramissa matkailupalvelualalla : Toiminnallinen tutkimus Erä-Ohto Oy:lle
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on sisältömarkkinointi Instagramissa, ja työn tarkoituksena on luoda Erä-Ohto Oy:lle kyseiseen kanavaan yritystili, sekä tuottaa tilille sisältöä. Erä-Ohto Oy, eli Syötteen ...