Haku
Viitteet 1-6 / 6
Vaikuttamisen työkalut dokumenttielokuvan leikkauksessa : Case Baraka
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)
Kuvallisen viestinnän opiskelijana, audiovisuaalisesta alasta ja erityisesti dokumenttielokuvista kiinnostuneena valitsin tutkielmani aiheeksi Ron Fricken ohjaaman dokumenttielokuva Barakan leikkausmenetelmien tutkimisen. ...
NUORI JA SOSIAALINEN MEDIA : Miksi 13–15-vuotias nuori käyttää sosiaalista mediaa?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän tutkielman tavoitteena on selvittää, miksi
13–15-vuotiaat nuoret käyttävät sosiaalista mediaa. Sosiaalinen media on ollut erottamaton osa myös suomalaisten nuorten mediamaailmaa 2000-luvun puolenvälin jälkeen, jolloin ...
Brändi visuaalisessa murroksessa : Miksi yritykset muuttavat visuaalisen ilmeensä ja mitä vaikutuksia sillä on?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2016)
Suunnitellessani opinnäytetyön käytännön osuutena eli produktiona visuaalisen ilmeen uudelle organisaatiolle pohdin, mitä ilmeeltä vaaditaan pitkällä tähtäimellä: voisiko ilmeen suunnitella täysin ajattomaksi vai tuleeko ...
Nettisarjan markkinointikeinot : Kuinka saadaan katsoja houkuteltua seuraamaan nettisarjaa itsenäiseltä julkaisualustalta?
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)
Tutkielmani tavoitteena on selvittää, kuinka omalla julkaisualustalla esitettävälle nettisarjalle saadaan houkuteltua katsojia. Opinnäytetyön produktio-osana olen tuottanut Tulokas-nettisarjaa, jota on julkaistu itsenäisellä ...
Rajallisia resursseja - luovia ratkaisuja : Epäkaupallisten tapahtumatuotantojen haasteet
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tutkielmani tarkastelee tapahtumatuottamista vertaillen kaupallisten ja epäkaupallisten tuotantojen eroja sekä luovien ongelmanratkaisumenetelmien hyödyntämistä eri toimin-taympäristöissä. Nämä ovat asioita, jotka jäävät ...
Voiko lasta haastatella tosissaan? : Lapsi toimittajan tietolähteenä
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
Uutisissa lapsi on harvoin uskottava tietolähde. Useimmiten lapsiakin käsittelevissä aiheissa asiantuntijana toimii joku muu kuin lapsi itse. Lapset joko nähdään epäluotettavina tai heidän haastattelemisensa koetaan erityisen ...