Haku
Viitteet 1-10 / 15
Digitaalinen kuvittaminen : Miten digitaalista kuvitusta hyödynnetään markkinoinnissa?
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään digitaalista kuvittamista. Opinnäytetyössä tutkitaan muun muassa kuvituksen määrittelyä, sen hyötyjä ja lopuksi sitä, miten digitaalista kuvitusta voidaan käyttää esimerkiksi markkinoinnissa. ...
Y-sukupolvelle markkinointi Instagramissa
(2019)
Kiinnostus aiheeseen syntyi oman pienyrityksen perustamisesta. Yritys käyttää Instagramia ensi-sijaisena markkinointikanavana ja kohderyhmä on keskittynyt Y-sukupolveen. Tutkielman päämääränä on tunnistaa, mitkä ominaisuudet ...
Infonäyttöjärjestelmien vertailu : case Osuuskauppa Arina
(2015)
Osuuskauppa Arina käyttää kolmea eri infonäyttöjärjestelmää markkinointiviestinnän kanavana. Kaikkien näiden järjestelmien yhtäaikainen sisällönhallinta on kuitenkin haasteellista, joten Arinan pyrkimyksenä on ottaa käyttöön ...
Tuotteen teknisen laadun esiintuominen mainoskäsikirjoituksen tavoitteena
(2016)
Halusin tutkia, miten tuotteen teknisen laadun voi tuoda esille käsikirjoituksen avulla valmiissa mainoselokuvassa. Toimeksiantona käsikirjoitin mainoselokuvan yritykselle Taipuu Woodworks, joka valmistaa puisia huonekaluja ...
Asiakkaan tavoittaminen pelimarkkinoilla
(2019)
Tutkielmani tarkoitus on tarkastella pelimarkkinoiden historiaa 80-luvun puolivälistä tähän päi-vään, tarkastella markkinoilla julkaistuja konsoleita ja niiden pelejä sekä pyrkiä tunnistamaan syy markkinoiden suosittujen ...
Lapsiin kohdistuvan mainonnan säännöt: miten mainostaa turvallisesti lapsille suunnattuja pelejä?
(2022)
Opinnäytetyössä tutkin mainonnan vaikutusta lapsiin, ottaen tarkkailuun myös nykyaikana yleistyneen peliharrastuksen nuorten keskuudessa. Tarkoituksena on löytää oikea keino mainostaa lapsille suunnattuja pelejä ja pohtia ...
Välittyykö tarina Hailuodon Panimon brändi-identiteetin takana?
(2021)
Opinnäytetyön päämääränä on selvittää, miten tarina vaikuttaa brändiin ja brändäykseen. Onko bränditarinan hyvä näkyä yrityksessä ulospäin? Miten se määrittää yrityksen arvoja? Tutkielma tuo esille, miten brändi luodaan ...
Suomessa marketeissa myynnissä olevat kissanruokabrändit: Vastaavatko kissanruokabrändien markkinointiväittämät todellisuutta?
(2022)
Yksi suuri valinta, jonka kissanomistajat tekevät joka päivä kissojensa puolesta, on se mitä kissat saavat ruoaksi. Aihe tälle tutkielmalle syntyi oman henkilökohtaisen kiinnostuksen kautta. Olen halunnut tutkia kissanruokien ...
Printtitaidetta tuottavan yrittäjän markkinointisisällöntuotanto Instagramissa
(2023)
Opinnäytetyön perustana on oma kiinnostukseni tuottaa printtitaidetta sekä luoda sitä tukevaa sisältöä Instagramissa. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tunnistaa printtitaidetta tuottavien yrittäjien Instagram ...
Podcastien markkinointi Instagramissa: miten podcasteja markkinoidaan Instagramissa ja voivatko ne menestyä ilman sosiaalista mediaa?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tarkastelin, miten podcasteja markkinoidaan sosiaalisessa mediassa ja voiko podcast menestyä ylipäätään ilman sosiaalista mediaa. Tutkimukseni perusteella selvisi, että Instagram-tilillä on suuri ...