Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 18
Ei haastattelua ilman luottamusta: Journalistin ja haastateltavan luottamussuhde
(2020)
Tutkin opinnäytetyöni tutkielmassa journalistin ja haastateltavana olevan henkilön luottamussuhdetta ja sen syntymistä. Työssäni toimittajana olen huomannut, että mikäli tavoittelee syväluotaavaa, kipeitäkin asioita ...
Millaista koulutusta tiedetoimittaja kaipaa? : Kyselytutkimus Suomen Tiedetoimittajain liiton jäsenten koulutustoiveista
(2020)
Tässä tutkielmassa tutkin suomalaisten tiedetoimittajien toiveita ja ajatuksia alan etujärjestön järjestämien koulutusten suhteen. Teen opinnäytetyöni toimeksiantona Suomen Tiedetoimittajain liitto ry:ltä.
Tutkimuksessa ...
Muoto ja väri viestijöinä liikemerkissä : Geometristen perusmuotojen ja värien symboliikan hyödyntäminen liikemerkkiä suunniteltaessa
(2021)
Tutkielma syventää tietoa geometristen perusmuotojen sekä markkinoinnissa käytettyjen pää-, väli- ja epävärien symbolisesta historiasta, psykologisista vaikutuksista sekä kulttuurillisista näkemyksistä liikemerkkien ...
Infonäyttöjärjestelmien vertailu : case Osuuskauppa Arina
(2015)
Osuuskauppa Arina käyttää kolmea eri infonäyttöjärjestelmää markkinointiviestinnän kanavana. Kaikkien näiden järjestelmien yhtäaikainen sisällönhallinta on kuitenkin haasteellista, joten Arinan pyrkimyksenä on ottaa käyttöön ...
Copywriterin rooli markkinointiviestinnässä: katsaus copywriterin työnkuvaan
(2022)
Tässä opinnäytetyössä keskityn tarkastelemaan copywriterin roolia markkinointiviestinnän alalla. Tutkielmassa perehdyn markkinointiviestintää ja copywriterin työnkuvaa käsitteleviin teoksiin ja tutkimuksiin narratiivisen ...
Typografia logosuunnittelussa
(2021)
Tutkielma pureutuu typografian viestinnällisiin ominaisuuksiin logotyypin suunnittelussa. Tarkemmin tavoitteena on tutustua kirjaintyylien ja värien viestintäkeinoihin, joita nykypäivän logosuunnittelussa hyödynnetään. ...
Uutisia ja uudelleentwiittauksia: mihin asioihin Oulun Kärpät ja Tampereen Ilves keskittyvät sisällöntuotannossaan?
(2022)
Tutkimuksessani vertailin kahden Suomessa suuren jääkiekkojoukkueen Oulun Kärppien ja Tampereen Ilveksen sisällöntuotantoa ja somejulkaisuja. Valitsin vertailun ajankohdaksi helmikuun 2022. Laskin joukkueiden somejulkaisut ...
Tehokas sosiaalinen media : miten hyvä viestintäsuunnitelma tukee sosiaalisen median viestintää?
(2022)
Tässä tutkielmassa tutkin, miten hyvä viestintäsuunnitelma tukee sosiaalisen median viestintää. Lähestyin aihetta viestinnän lisäksi journalistisesta näkökulmasta. Tietoa aiheesta keräsin kirjallisuuskatsauksen ja ...
Urheilumaailmassa tapahtuvia kannanottoja ja niihin kohdistuva mediajulkisuus
(2023)
Opinnäytetyössäni analysoin ja luon mielikuvaa siitä, miten huippu-urheilijat ottavat kantaa yhteiskunnallisesti merkittäviin tapahtumiin tai keskusteluihin. Kannanottaminen on selkeästi lisääntynyt viimevuosien aikana, ...
Tiedonvälitystä rennolla otteella: miten huumoria käytetään tehokeinona journalismissa?
(2023)
Opinnäytetyössäni tutkin huumorin käyttöä suomalaisessa uutisjournalismissa. Analysoin retorisen analyysimenetelmän keinoin, miten Ilta-Sanomien toimittaja Tuomas Manninen käyttää humoristista kerrontaa hyödyksi viidessä ...