Haku
Viitteet 1-5 / 5
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle. Toimeksiantajana toimii opinnäytetyön kirjoittajan oma yritys Mobiilitori. Mobiilitori on vasta perustamisvaiheessa ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma: CASE Urheilukauppa.eu
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantaja Urheilukauppa.eu:lle käytännönläheinen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma. Suunnitelma keskittyi yrityksen käytössä oleviin markkinointikanaviin, jotka ovat yrityksen ...
Vaateverkkokaupan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on vasta toimintansa aloittaneen verkkokaupan markkinointiviestinnän kokonaiskehittäminen ja asiakasrekisterin kerääminen. Toimeksiantaja on liminkalainen naistenvaateliike Pikku-Riikka. ...
Verkkokaupan markkinointikampanjat sosiaalisessa mediassa
(2012)
Toimeksiantajana opinnäytetyössä oli suomalainen sisustamisen verkkokauppa, joka on aloittanut toimintansa vuonna 2011. Yrityksen ainoa markkinointikanava on ollut Google, vaikka yrityksellä on olemassa Facebook-sivu. ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma urheilukaupalle
(2014)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on laatia digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma urheilukaupalle, joka toimii sekä kivijalkamyymälän että verkkokaupan kautta. Opinnäytetyössä ei yrityksen nimeä toimeksiantajan ...