Haku
Viitteet 1-10 / 10
Vaikuttajamarkkinoinnin uhat ja mahdollisuudet
(2019)
Tässä tutkielmassa avataan vaikuttajamarkkinointia nyt jo tunnettuna ja jatkuvasti kasvavana markkinointikeinona. Oma harjoitteluni aikana syntynyt kiinnostus markkinointialaa kohtaan ja vaikuttajamarkkinoinnin ajankohtaisuus ...
Mistä miehet tehdään: miten Yle ja Ilta-Sanomat käsittelevät jutuissaan miesten ulkonäköpaineita?
(2022)
Selvitin tutkielmassani, miten journalistiset mediatalot, tässä tutkielmassa Yle sekä Ilta-Sanomat, käsittelevät verkkoartikkeleissaan miehiin kohdistuvia ulkonäköpaineita. Kulttuurin visualisoitumisen ja sosiaalisen median ...
Tehokas sosiaalinen media : miten hyvä viestintäsuunnitelma tukee sosiaalisen median viestintää?
(2022)
Tässä tutkielmassa tutkin, miten hyvä viestintäsuunnitelma tukee sosiaalisen median viestintää. Lähestyin aihetta viestinnän lisäksi journalistisesta näkökulmasta. Tietoa aiheesta keräsin kirjallisuuskatsauksen ja ...
Meikkiä ja uutisia : miten uutinen esitetään Yle Kioskin Tiktok-tilin meikkiuutisvideoissa?
(2022)
Tutkielmani tutkii Yle Kioskin Tiktok-tilin meikkiuutisvideoita, jotka käsittelevät uutisia niille epätyypillisellä tavalla. Videoissa meikataan samalla, kun uutista kerrotaan. En ole kohdannut samankaltaista konseptia, ...
Urheilumaailmassa tapahtuvia kannanottoja ja niihin kohdistuva mediajulkisuus
(2023)
Opinnäytetyössäni analysoin ja luon mielikuvaa siitä, miten huippu-urheilijat ottavat kantaa yhteiskunnallisesti merkittäviin tapahtumiin tai keskusteluihin. Kannanottaminen on selkeästi lisääntynyt viimevuosien aikana, ...
Menestyvä podcast – miten erottua podcastien tarjonnan kasvaessa : Miten suomalainen podcast pääsee kymmenen kuunnelluimman podcastin listalle?
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tarkoituksena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat suomalaisen podcastien pääsemiseen Spotifyn kymmenen kuunnelluimman podcastin listalle. Haastattelin myös Jäljillä-podcastin tekijää, Tilda ...
Sosiaalinen media paikallisjournalismin työvälineenä: miten Koillissanomat hyödyntää Facebookia ja Instagramia toimitustyössään?
(2022)
Tutkielmani tavoitteena oli selvittää, miten paikallislehti Koillissanomat hyödyntää sosiaalisen median kanavia Facebookia ja Instagramia toimitustyössään. Tarkastelen sitä, miten usein Koillissanomat jakavat sisältöä ...
Podcastien markkinointi Instagramissa: miten podcasteja markkinoidaan Instagramissa ja voivatko ne menestyä ilman sosiaalista mediaa?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tarkastelin, miten podcasteja markkinoidaan sosiaalisessa mediassa ja voiko podcast menestyä ylipäätään ilman sosiaalista mediaa. Tutkimukseni perusteella selvisi, että Instagram-tilillä on suuri ...
Sisällöntuotanto ja markkinointi sosiaalisessa mediassa yritysten ja yhteisöjen näkökulmasta
(2011)
Tutkielma käsittää kolme asiakokonaisuutta. Sosiaalisen median palveluiden ja sen toimintojen esittely on tutkielman olennaisin osa. Siihen kuuluu yritys- ja yhteisökäyttäjälle suunnatut huomiot palveluiden käytöstä, ...
Osaamisen esittelyä vai julkisuuden kipeyttä: sopiiko oma brändi toimittajan työnkuvaan?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin toimittajabrändin tarpeellisuutta suomalaistoimittajien näkökulmasta. Pääkysymys haki vastausta sille, pitäisikö jokaisella toimittajalla olla oma brändi, sekä miten toimittajabrändi sopii ...