Haku
Viitteet 1-6 / 6
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Urheilutapahtuman digitaalinen markkinointi
(2019)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Oulun Uinti 1906 ry:lle. Työn tarkoituksena oli huolehtia digitaalista markkinoinnista nuorten uimatapahtumaan Rollot 2019 liittyen. Työn kuvaan kuului pääasiassa kotisivujen, sosiaalisen ...
Laadun varmentaminen asiantuntijaorganisaatiossa työohjeiden avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään hyvän ja toimivan työohjeen rakenteeseen ja sisältöön. Työn tarkoituksena on laatia kattava ja selkeä työohje työohjeen laatimisesta toimeksiantajana toimivalle yritykselle digitaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kosmetiikkabrändi Bobbi Brownille
(2023)
Tämän opinnäytetyön toteutin Estee Lauder Oy:n alla toimivalle Bobbi Brown kosmetiikkabrändil-le, Helsingin Stockmannilla toimivalle pisteelle. Tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median mark-kinointisuunnitelma ja selvittää ...
Yrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on markkinointimateriaalin luominen toimeksiantajalle digitaalisia kanavia varten. Toimeksiantaja on oululainen start up -yritys Visualligent Oy, joka tällä hetkellä myy suunnittelupalveluitaan ...
Kuntosali Puntti sisältösuunnitelma: lähtökohdat, suunnittelu ja toteutus
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa sisältösuunnitelma toimeksiantajana toimivan Kuntosali Puntin sosiaalisen median kanaviin ja verkkosivustolle.
Sisältösuunnitelman tavoitteena oli antaa Kuntosali ...