Haku
Viitteet 1-4 / 4
Blenderin käyttö 3D-mallinnuksessa : pelihahmon toteutus
(2023)
Tässä opinnäytteessä kerrotaan, miten Blenderiä käytetään 3D-hahmon mallintamiseen. Aluksi käydään läpi 3D-mallinnusta ja Blenderin ominaisuuksia. Toteutetun hahmon potentiaalista käyttöä on demonstroitu siirtämällä se ...
RPG-pelin prototyypin kehitys Unityllä
(2023)
Opinnäytetyössä kehitetään pelimoottori Unityllä 3D-pelin prototyyppi, jonka pääpaino on 3D-malleissa ja animaatioissa. Työssä keskitytään ihmismäisen 3D-mallin tuontiin Blenderistä Unityyn ja käsitellään, mitä asioita ...
Technical Artist -työrooli
(2019)
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä seurataan aloittelevan Technical Artistin työtehtäviä 10 viikon ajan yrityksessä, joka sijaitsee Oulussa. Päiväkirjamuotoista opinnäytetyötä kirjoitetaan päivittäin, ja viikon ...
3D-aputiedostojen luonti Unity-peliprojektiin
(2023)
Työn tavoitteena oli luoda erilaisia aputiedostoja tekeillä olevaan peliprojektiin. Projekti oli talvisota-aiheinen videopeli, josta puuttui pelin kannalta tärkeitä elementtejä, kuten pelimaailma, peli-hahmo aseineen ja ...