Haku
Viitteet 1-7 / 7
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Yhteistyökumppanitoiminnan ja -myynnin kehittäminen
(2023)
Tutkimuksen tarkoituksena oli kerätä tietoa jalkapalloseura AC Oulun yhteistyökumppanitoiminnan ja –myynnin kehittämisen avuksi. Teoreettinen viitekehys keskittyi käsittelemään yhteistyökumppanuuden määrittelyä ja sen ...
Historian aikakausiin liittyvät kirjaston tapahtumat
(2019)
”Aikakauteen liittyvät kirjaston tapahtumat” on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa olen suunnitellut kirjaston tapahtumia, jotka tuovat esille jotain historian aikakautta kirjastotapahtuman keinojen avulla. Tapahtumat on ...
Asiakkaan tavoittaminen pelimarkkinoilla
(2019)
Tutkielmani tarkoitus on tarkastella pelimarkkinoiden historiaa 80-luvun puolivälistä tähän päi-vään, tarkastella markkinoilla julkaistuja konsoleita ja niiden pelejä sekä pyrkiä tunnistamaan syy markkinoiden suosittujen ...
Yrityksen brändin kasvattaminen sosiaalisessa mediassa
(2023)
Opinnäytetyö on tehty opiskelijan omaan yritykseen Baskeri Productions. Yritys tarjoaa valo- ja videokuvauspalveluita yksityis- ja yritysasiakkaille. Opinnäytetyössä tutkitaan brändin kasvattamista sosiaalisessa mediassa. ...
Itsenäinen konsulttiyritys
(2023)
Työssä tutkitaan itsenäiseen konsulttiyrityksiin liittyviä asioita. Itsenäisellä konsulttiyrityksellä tarkoitetaan yhden hengen yritystä. Työn idea syntyi mielenkiinnosta perustaa oma yritys koulutuksen jälkeen. Syy siihen, ...
Vaikuttajamarkkinoinnin opas oululaisille pk-yrityksille
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on toimia apuna oululaisille pk-yrityksille vaikuttajamarkkinoin-nissa. Opinnäytetyö antaa yrityksille perusteellista tietoa vaikuttajamarkkinoinnista sekä op-paan, jossa on selkeät vaiheet ...