Haku
Viitteet 1-10 / 19
Sosiaalisten medioiden merkitys markkinointikanavina jatkaa kasvuaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Onnistunut sisältökokonaisuus toi suomalaiselle teetalolle lisää näkyvyyttä ja myyntiä : miten se tapahtui?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Kuinka aloittaa digitaalinen markkinointi?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Dynaamisella hinnoittelulla lisää myyntiä ja kannattavuutta verkkokauppaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Automatisoidun dynaamisen hinnoittelun käyttöönottamisen vaiheet
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Digitaalinen markkinointi voi parantaa yrityksesi kilpailutilannetta
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Tekoälyn kehitysprojektin rakenne markkinointiorganisaatiossa
(Digiliike : tietoa digitaalisesta markkinoinnista -blogi, 2022)
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu perustuu tavoitteiden, strategian ja taktisten vaihtoehtojen ymmärtämiseen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu alkaa nykytilanteen ymmärtämisestä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)