Haku
Viitteet 1-8 / 8
Kokemuksia oppimisanalytiikasta – IntelliBoard Moodle-ympäristössä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
APOA, “Oppimisanalytiikka – avain parempaan oppimiseen AMKeissa” on opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama hanke, jossa pilotoitiin ja tutkittiin oppimisanalytiikan käyttöä ammattikorkeakouluissa. Oulun ammattikorkeakoulussa ...
Selvitys laulajien harjoittelutottumuksista Pohjois-Pohjanmaalla
(2022)
Lauluharjoitteluun löytyy runsaasti itseopiskelumateriaalia, mutta itsenäisen harjoittelun taitoa ei opeteta eikä ohjata laulunopetuksessa usein systemaattisesti. Opinnäytetyöni lähtökohtana oli selvittää eri vaiheissa ...
Projektioppiminen Oulun ammattikorkeakoulun konetekniikan tutkinto-ohjelmassa
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin kirjoittamalla kansainvälisesti vertaisarvioitu artikkeli, joka julkaistiin PAEE/ALE 2021 -konferenssiin osallistuneiden yhteisjulkaisussa. Opinnäytetyönä hyväksytty artikkeli pohjautuu kirjoittajien ...
HARKKA – Kehittyneitä toimintatapoja terveysalan harjoitteluun ja ohjaukseen
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Osaamisen ja osuvien harjoittelumahdollisuuksien ja -paikkojen varmistaminen on yhteinen haaste koulutukselle ja palvelujärjestelmälle. Harjoittelukäytänteitä ja harjoitteluympäristöjä kehittämällä luodaan uusia toimintamalleja ...
”Vois väittää, että tiimihenki siinä oli kaiken A ja O” : tradenomiopiskelijoiden oppiminen nuorten työelämävalmennushankkeessa
(2022)
Työn toimeksiantajana oli POTKE-Peruskoulunsa päättävien opiskelijoiden työelämävalmiuksien kehittäminen-hanke. Työn tietoperusta rakentui oppimisen teorialle erityisesti ryhmässä oppimisen kannalta. Oppiminen on ...
Voimalaitoksen digitaalisen oppimisympäristön suunnittelu
(2023)
Suomen voimalaitoksissa on satoja sähkön, kaukolämmön ja prosessihöyryn tuottami-seen rakennettuja höyry- ja kuumavesikattiloita. Automaation kasvattaminen on lisännyt voimalaitosten prosessien käyttövarmuutta ja ...
Liiketalouden opiskelijoiden laatukäsityksiä opetuksesta Oulun ammattikorkeakoulussa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää liiketalouden opiskelijoiden käsityksiä opetuksen laadusta. Opetuksen laadun määrittäminen on vaikeaa ja tiedostavalla tasolla tartuttavia kiintopisteitä on vaikea määritellä. ...
Johtamisen opetuksen kehittäminen insinöörikoulutuksessa
(2022)
Johtaminen rakennusalalla on murroksessa maailman muuttuessa koko ajan. Uudet sukupolvet, milleniaalit sekä z-sukupolvi, ovat nousemassa enemmistöön suomalaisessa työelämässä ja vanhemmat sukupolvet eläköityvät. Uudet ...