Haku
Viitteet 1-8 / 8
Palveluprosessi selkeäksi palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön lähtökohtana oli Työterveys Virta Oy:n sähköisen oirearviopalveluprosessin selkiyttäminen palvelumuotoilun keinoin. Työterveys Virran työntekijöille toteutetuissa työpajoissa alkuvuodesta ...
Vanhempien kokemuksia 4-vuotiaan laajasta terveystarkastuksesta päiväkotiympäristössä
(2019)
Hallituksen yhtenä tavoitteena on parantaa lasten, nuorten ja perheiden hyvää elämää ja tehdä heidän käyttämistään palveluista aiempaa sujuvampia. Tätä on tavoiteltu Lapsi- ja perhepalveluiden muutosohjelma LAPE:n myötä. ...
Palvelumuotoilulla verkkoon : Käyttäjälähtöisen verkkosivuston luominen omalle yritykselle palvelumuotoilun menetelmillä
(2021)
Tutkimuksellisen kehittämistyöni lähtökohtana oli kehittää omaa liiketoimintaa ja työn tavoitteena oli ymmärtää mitä käyttäjälähtöinen verkkosivusto pitää sisällään ja kehittää tulevalle yritykselleni käyttäjälähtöinen ...
Hoitotyön opiskelijoiden asenteet etäpalveluita kohtaan
(2022)
Väestön ikääntymisen myötä hoitajapula kasvaa sekä Suomessa palveluiden ja ihmisten väliset pitkät välimatkat tuovat omat haasteensa. Koronapandemian myötä etäpalveluiden käyttö hoitoalalla on lisääntynyt huomattavasti ...
Asiakaslähtöinen ja varhaisen palliatiivisen hoidon huomioiva moniammatillisesti kehitetty syöpäpotilaan hoitopolku eräässä perusterveydenhuollon organisaatiossa
(2021)
Palliatiivinen hoito kuuluu kaikille sitä tarvitseville ja se tulisi mahdollistaa kaikille ajoissa ja eri toimintayksiköissä. Sosiaali- ja terveysministeriön työryhmän suositus osaamis- ja laatukriteereistä sosiaali- ja ...
Yhteisasiakkuuspalveluketjun kehittäminen: yhteisasiakkaan palveluohjauksen toimintaohje Limingan terveyskeskuksen hoitohenkilökunnalle
(2022)
Yhteisasiakkaat ovat heterogeeninen asiakasryhmä, joiden sosiaali- ja terveyspalveluiden käytön kustannusvaikutukset muodostavat suuren osan sote-kulurakenteesta. Sote-uudistuksen tasolla pyritään jo vaikuttamaan tämän ...
Palvelumuotoilulla kohti asiakaslähtöistä perhekeskusta: Tuiran hyvinvointikeskuksen perhekeskustoiminnan asiakaslähtöisten palveluiden kehittäminen
(2019)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön lähtökohtana oli Tuiran hyvinvointikeskuksen tarve kehittää perhekeskustoimintaa hyvinvointikeskuksen alueella, sillä alueelliset toimipisteet lopettivat toimintansa syksyllä 2019 ja ...
Toimenpiteeseen tulevan potilaan hoitoprosessin kehittäminen Sydäntehovalvonnassa digitalisaation keinoin
(2023)
Ikääntyvä väestö ja sitä mukaa kasvava väestöllinen huoltosuhde haastavat terveydenhuollon prosesseja hyvinvointialueilla. Covid-19 pandemia on tuonut tarpeen kehittää terveydenhuollon palveluiden sähköistämistä sekä ...