Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 52
Hyvinvointikeskuksen asiakaslähtöisten palveluiden ja moniammattillisuuden kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyö on osa erään hyvinvointikeskuksen asiakaslähtöisen palvelumallin kehittämistä. Kehittämistyön tarkoituksena on kuvailla hyvinvointikeskuksen asiakaslähtöisten palveluiden ja moniammatillisuuden nykytilaa ja ...
Oulun seudun yhteispäivystyksen yleislääketieteen hoitopolkujen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin: Tutkimuksellinen kehitystyö
(2020)
Oulun seudun yhteispäivystyksessä aloitettiin henkilöstöresurssien uudelleenorganisointi syksyllä 2017, koska etenkin yleislääketieteen puolen työkuormitus oli epätasaista ja potilaiden jonotusajat olivat pitkiä. Kehitystyön ...
Tiimimallin kehittäminen kotihoidossa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata Maikkulan ja Kontinkankaan tiimien työntekijöiden arvioita kotihoidon kehittämisestä itseohjautuvan tiimimallin avulla aiempaa tehokkaammaksi. Lisäksi tarkoituksena oli kuvata ...
Palveluprosessi selkeäksi palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön lähtökohtana oli Työterveys Virta Oy:n sähköisen oirearviopalveluprosessin selkiyttäminen palvelumuotoilun keinoin. Työterveys Virran työntekijöille toteutetuissa työpajoissa alkuvuodesta ...
Byströmin Ohjaamon asiakaslähtöinen kehittäminen: Nuorten kokemuksia ohjauksesta ja asiakaslähtöisyydestä
(2020)
Valtakunnallinen Ohjaamotoiminta tarjoaa alle 30 vuotiaille nuorille palveluita monialaisesti ja poikkihallinnollisesti. Byströmin Ohjaamo tarjoaa Oululaisille matalan kynnyksen palveluita saman katon alta. Opinnäytetyön ...
Siirtolapuutarhan perustaminen palvelumuotoilulla
(2021)
Siirtolapuutarhat kaupunkien vihreinä vyöhykkeinä ovat kasvattaneet suosiotaan viime vuosina erityisesti isommissa kaupungeissa. Suosion taustalla vaikuttavat ympäristö- ja ilmastotietoisuu-den lisääntyminen, kaupunkiviljely- ...
Asiakaskokemuksen selvittäminen Kartanot Kiitoon -hankkeessa: Asiakaslähtöisyys yritys- ja yhteisöasiakkaiden palveluiden kehittämisessä
(2020)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää Kartanot Kiitoon -hankkeen yrityksien yritys- ja yhteisöasiakkaiden asiakaskokemusta ja syventää saaduilla tiedoilla hankkeen yrittäjien asiakasymmärrystä. Lisäksi tuotiin esille ...
Palvelukokonaisuuden asiakaskokemuksen kehittäminen
(2021)
Tämän kehitystyön tarkoitus oli vastata siihen, miten Tosibox Oy:n palvelukokonaisuutta voidaan kehittää siten, että asiakaskokemus siinä paranee. Kehitystyö tutki asiakaskokemuksen rakentumista asiakkaan ja palveluntarjoajan ...
Kansantanssin tuotteistaminen palvelumuotoilua hyödyntäen
(2021)
Kehittämishankkeessa tutkittiin kansantanssin tuotteistamista tuotteistamalla kaksi kansantanssiin pohjautuvaa palvelua asiakaslähtöisesti. Kehittämishankkeen tavoite oli kuvailla kansantanssin tuotteistamista ilmiönä ja ...
Lähisuhdeväkivallan vastaisen työn palvelun asiakaslähtöinen kehittäminen
(2023)
Suomessa järjestöt ovat kehittäneet jo pitkään lähisuhdeväkivallan vastaista työtä. Oulun ensi- ja turvakoti ry on 78- vuotias järjestö, jossa työ ja kehittäminen ovat perustuneet ammatilliseen auttamiseen, asiakastyöstä ...