Haku
Viitteet 1-10 / 15
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Digitaalisen markkinoinnin E-commerce Specialist
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu päiväkirjamuotoisena tutkielmana, jossa kuvataan digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä ja vastaan tulevia kehityskohtia. Kehityskohtien yhteydessä kirjoittaja pohtii viikoittain ammattiosaamistaan ...
Verkkokaupan tukipalvelut ja digitaalinen markkinointi : Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2020)
Opinnäytetyöni on toteutettu päiväkirjamuotoisena, jossa kuvaan verkkokaupan tukipalveluita ja digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä kymmenen viikon ajan. Jokaiselle viikolle on oma teemansa, ja jokaisen viikon lopussa ...
Urheilutapahtuman digitaalinen markkinointi
(2019)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Oulun Uinti 1906 ry:lle. Työn tarkoituksena oli huolehtia digitaalista markkinoinnista nuorten uimatapahtumaan Rollot 2019 liittyen. Työn kuvaan kuului pääasiassa kotisivujen, sosiaalisen ...
Laadun varmentaminen asiantuntijaorganisaatiossa työohjeiden avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään hyvän ja toimivan työohjeen rakenteeseen ja sisältöön. Työn tarkoituksena on laatia kattava ja selkeä työohje työohjeen laatimisesta toimeksiantajana toimivalle yritykselle digitaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kosmetiikkabrändi Bobbi Brownille
(2023)
Tämän opinnäytetyön toteutin Estee Lauder Oy:n alla toimivalle Bobbi Brown kosmetiikkabrändil-le, Helsingin Stockmannilla toimivalle pisteelle. Tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median mark-kinointisuunnitelma ja selvittää ...
Yrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on markkinointimateriaalin luominen toimeksiantajalle digitaalisia kanavia varten. Toimeksiantaja on oululainen start up -yritys Visualligent Oy, joka tällä hetkellä myy suunnittelupalveluitaan ...
Markkinoinnin automatisaatio
(2022)
Opinnäytetyössä seurataan opiskelijan kymmenen viikon harjoittelujaksoa digitaalisen markkinoinnin yrityksessä. Markkinoinnin automatisaatiota ja sen periaatteita kuvataan teoriaosuudessa lyhyesti. Työtehtävät on kuvattu ...
Aloittavan yrityksen näkyvyyden kehittäminen: Case Kello-Heikki
(2019)
Työharjoittelun aikana kehkeytyi ajatus toiminnallisesta opinnäytetyöstä, omasta projektista, jossa saisin tutustua asioihin, joiden huomasin kiinnostavan harjoittelun aikana. Toimeksiantaja on aloittava yritys Kello-Heikki, ...
Kehittyminen digimarkkinoinnin ammattilaisena
(2023)
Opinnäytetyö on toteutettu päiväkirjamuotoisena tutkielmana. Opinnäytetyössä seurataan opiskelijan työtehtäviä eri teemojen kautta kymmenen viikon ajan. Ennen opinnäytetyön kirjoittamista opiskelija on työskennellyt ...