Haku
Viitteet 1-10 / 119
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle. Toimeksiantajana toimii opinnäytetyön kirjoittajan oma yritys Mobiilitori. Mobiilitori on vasta perustamisvaiheessa ...
Brändin kehittäminen digitaalista markkinointiviestintää hyödyntäen CASE: Liikenne Lakkapää
(2020)
Opinnäytetyön päätavoitteena on kehittää toimeksiantajan digitaalista markkinointia. Tarkoituksena on luoda toimeksiantajalle kehitystoimenpiteitä, joiden avulla heidän digitaalinen markkinointinsa saataisiin tehokkaammaksi ...
Hakukoneoptimointi Kuntokeskus Liikku Oy:n toimipaikkasivuille
(2021)
Hakukoneoptimoinnin rooli digitaalisessa markkinoinnissa on vaihdellut useasti vuosien mittaan eri painotusalueiden, säännöksien ja trendien muuttuessa. Hakukoneoptimointi on menettänyt ehkä hieman merkitystään viime aikoina ...
Digitaalisen markkinoinnin E-commerce Specialist
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu päiväkirjamuotoisena tutkielmana, jossa kuvataan digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä ja vastaan tulevia kehityskohtia. Kehityskohtien yhteydessä kirjoittaja pohtii viikoittain ammattiosaamistaan ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma aloittavalle kauneudenhoitoalan yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajana toimii pieni kauneusalan yritys, jolle työn aihe on ajankohtainen. Yritys on toiminut ...
Kasvuhakuisten yritysten markkinointiosaaminen : Tutkimus IT-alan yritysten markkinointiosaamisesta
(2021)
Tämän opinnäytetyön idea syntyi toimeksiantajayrityksen kanssa käymäni keskustelun myötä. Pohdimme yhdessä minkälainen myynti- ja markkinointiosaaminen oululaisista IT-yrityksistä löytyisi. Aiheen rajauksen ja muiden ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma Urheilukauppa.eu CASE: Trampoliinien markkinointi
(2020)
Opinnäytetyön aihe tuli tekijöiden kiinnostuksesta digitaaliseen markkinointiin, sekä aiheen tarkempi rajaus trampoliinien markkinointiin tuli itse toimeksiantajalta. Opinnäytetyön toiminnallisuus oli tekijöiden ja yrittäjän ...
Pitopalvelu Maikkuli ky:n sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen : somestrategia ja julkaisukalenteri
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Pitopalvelu Maikkuli ky, joka on vuonna 2018 perustettu kuhmolainen yritys. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda yritykselle julkaisukalenteri ja auttaa heitä sosiaalisen median ...