Haku
Viitteet 1-10 / 17
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Sosiaalisten medioiden merkitys markkinointikanavina jatkaa kasvuaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Onnistunut sisältökokonaisuus toi suomalaiselle teetalolle lisää näkyvyyttä ja myyntiä : miten se tapahtui?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Kuinka aloittaa digitaalinen markkinointi?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Dynaamisella hinnoittelulla lisää myyntiä ja kannattavuutta verkkokauppaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Automatisoidun dynaamisen hinnoittelun käyttöönottamisen vaiheet
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Digitaalinen markkinointi voi parantaa yrityksesi kilpailutilannetta
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Tekoälyn kehitysprojektin rakenne markkinointiorganisaatiossa
(Digiliike : tietoa digitaalisesta markkinoinnista -blogi, 2022)
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu perustuu tavoitteiden, strategian ja taktisten vaihtoehtojen ymmärtämiseen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)