Haku
Viitteet 1-10 / 64
Kelan Kanta -palveluiden chatbot tulevaisuuden työkaluna digitaalisessa asiakaspalvelussa
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tarkoituksena on kehittää Kelan digitaalisen chatbotin eli Sobotin käyttömahdollisuuksia. Sobotti toimii Kanta -palveluiden yhtenä asiakaspalvelijana. Tavoitteenamme ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen tarkastuspalvelussa: Case Oulun kaupunki
(2019)
Kehittämistyön toimeksiantaja oli Oulun kaupungin ulkoisen tarkastuksen yksikkö ja kehittämisen kohteena organisaation sisäinen palveluprosessi. Työn tavoitteena oli selvittää millaisia odotuksia ja kokemuksia asiakkailla ...
Palveluprosessi selkeäksi palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön lähtökohtana oli Työterveys Virta Oy:n sähköisen oirearviopalveluprosessin selkiyttäminen palvelumuotoilun keinoin. Työterveys Virran työntekijöille toteutetuissa työpajoissa alkuvuodesta ...
Kohti yhteisöllisempää asumista: Ehdotuksia yhteisöllisen asumisen kehittämiseksi ikääntyneiden tarpeisiin Kemissä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa ehdotuksia yhteisöllisen asumisen kehittämiseksi ikääntyneiden kemiläisten tarpeisiin. Asuinyhteisöt ja yhteisöllinen asuminen ovat yleistymässä senioreiden asumismuotona. Ihmisen ...
Yhteiskehittämällä uusia konsepti-ideoita oppimisympäristöön
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Tulevaisuuden älykkäät oppimisympäristöt -hankkeen päätavoitteena on vahvistaa oppimiseen sekä erilaisiin älykkäisiin fyysisiin ja virtuaalisiin oppimisympäristöihin liittyviä palveluja, tuotteita ja teknologioita kehittävien ...
Siirtolapuutarhan perustaminen palvelumuotoilulla
(2021)
Siirtolapuutarhat kaupunkien vihreinä vyöhykkeinä ovat kasvattaneet suosiotaan viime vuosina erityisesti isommissa kaupungeissa. Suosion taustalla vaikuttavat ympäristö- ja ilmastotietoisuu-den lisääntyminen, kaupunkiviljely- ...
Kansantanssin tuotteistaminen palvelumuotoilua hyödyntäen
(2021)
Kehittämishankkeessa tutkittiin kansantanssin tuotteistamista tuotteistamalla kaksi kansantanssiin pohjautuvaa palvelua asiakaslähtöisesti. Kehittämishankkeen tavoite oli kuvailla kansantanssin tuotteistamista ilmiönä ja ...
Asiantuntijapalvelun tuotteistaminen. Asiantuntijapalvelun tuotteistamisen prosessimallin kehittäminen
(2021)
Tässä opinnäytetyönä toteutetussa liiketoiminnan kehittämistyössä kuvattiin asiantuntijapalvelun tuotteistamisen prosessimalli. Asiakkaiden on usein vaikea ymmärtää tarjottavan palvelun kokonaisuutta, hinnoitteluperusteita, ...
Ammatillisten esihenkilö- ja johtamistutkintokoulutusten kehittäminen Hyriassa
(2024)
Tämä opinnäytetyö on tehty Hyria koulutus Oy:n Johtaminen ja yrittäjyys -osastolle, joka toteuttaa 2. asteen ammatillisia ammatti- ja erikoisammattitutkintoja erityisesti esihenkilö- ja johtamistehtävissä sekä yrittäjinä ...
Lämpimällä sydämellä Oulusta: Mitä lisäarvoa oma kaupunkimedia antaa Oulun kaupungin viestinnälle?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kirkastetaan Oulun kaupungin julkaiseman kaupunkimedia Mun Oulun keskeisiä vahvuuksia ja kohderyhmiä palvelumuotoilun keinoin. Tutkimukseni tavoitteena oli selvittää, missä asioissa kaupunkimedia ...