Haku
Viitteet 1-8 / 8
Pohdittavaksi hankkeiden somemarkkinointiin – Case: Yoop-työkalun somekampanja
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Sosiaalinen media otetaan yhä useammin käyttöön hankkeissa kohderyhmien tavoittamiseksi. Mutta mitä hankkeiden somemarkkinoinnissa on otettava huomioon? Lue Oulun ammattikorkeakoulun ja Åbo Akademin edustajien kokemukset ...
Viestin rakenne sähköpostimarkkinoinnissa
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Poikkeusaika vei kahden maan matkailualan koulutustapahtuman verkkoon
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Blogitekstissä käsitellään matkailualan Tourist Experiences Next Door -webinaarin sisältöjä. Webinaarissa tarjottiin ajantasaista informaatiota rajat ylittävästä matkailusta ja sen tulevaisuudesta. Teemoja olivat kestävä ...
Yhteiskehittäminen onnistuu verkossakin – kokemuksia oppilaitosten ja yritysten yhteistyöstä korona-aikana
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Koronapandemia on siirtänyt oppilaitosten ja yritysten välisen yhteistyön verkkoon. Yhteiskehittämiseen pohjautuvia työpajoja voidaan järjestää sekä hybriditapahtumina että kokonaan verkossa. Onnistuneen verkkotyöpajan ...
Magneettiesittelyvideo osana yrityksen asiakasohjausta
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Sosiaalisen median käyttö kasvaa jatkuvasti ja yritykset ovat huomanneet sen toimivan erinomaisena alustana yritysten palveluiden esittelyssä. Videomuotoisen informoinnin on huomattu olevan hyödyllinen tapa ohjata ...
Opiskelijoilta raikkaita ajatuksia ja uusia oivalluksia hankeviestintään ‒ esimerkkejä POTKE-hankkeesta
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Opiskelijoilla on paljon annettavaa hankkeissa. Opiskelijat voivat tuoda uusia näkemyksiä ja raikkaita ideoita hanketoiminnan eri osa-alueille. Blogikirjoituksessa tuomme esille POTKE-hankkeen kautta, miten opiskelijoille ...
Benchmarking eli kilpailijavertailu auttaa parantamaan pienemmänkin yrityksen tuloksellisuutta
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2022)
Digitaalisen markkinoinnin perustoimenpiteiden suunnittelu
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)