Haku
Viitteet 1-10 / 19
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Verkkokaupan tukipalvelut ja digitaalinen markkinointi : Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2020)
Opinnäytetyöni on toteutettu päiväkirjamuotoisena, jossa kuvaan verkkokaupan tukipalveluita ja digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä kymmenen viikon ajan. Jokaiselle viikolle on oma teemansa, ja jokaisen viikon lopussa ...
Websuunnittelun perusperiaatteet verkkokaupassa: Käyttäjäystävällinen ja visuaalisesti miellyttävä verkkokauppa
(2020)
Opinnäytetyö perehtyy verkkokauppojen käytettävyyteen ja visuaalisuuteen. Siinä pohditaan visuaalisesti miellyttävän ja toimivan verkkokaupan avaintekijöitä. Verkkokauppojen yleistyessä kilpailu on kasvanut huomattavasti, ...
Bändin markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on esitellä hyviä keinoja lisäämään aloittelevien bändien ja artistien näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Soitan itse muutamassa bändissä, joten aihe on itseäni kiinnostava ja siksi se tuntuu ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kosmetiikkabrändi Bobbi Brownille
(2023)
Tämän opinnäytetyön toteutin Estee Lauder Oy:n alla toimivalle Bobbi Brown kosmetiikkabrändil-le, Helsingin Stockmannilla toimivalle pisteelle. Tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median mark-kinointisuunnitelma ja selvittää ...
Videotuotannon käsikirja
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee markkinointivideoiden tuotantoprosessia yrityksille. Työn päämääränä oli luoda kattava videotuotannon käsikirja Vivisio Oy:lle, käsittäen esituotannon, tuotannon ja jälkituotannon ...
Yrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on markkinointimateriaalin luominen toimeksiantajalle digitaalisia kanavia varten. Toimeksiantaja on oululainen start up -yritys Visualligent Oy, joka tällä hetkellä myy suunnittelupalveluitaan ...
Miesten F-liigajoukkueiden sosiaalisen median analyysi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, kuinka miesten F-liigajoukkueet käyttävät ja hyödyntävät sosiaalisen median tilejään. Opinnäytetyön tietoperusta rakentui urheiluseuran markkinoinnista ja viestinnästä, sosiaalisen ...
Kerhotoiminnan maskottien graafinen suunnittelu alakouluikäisille
(2022)
Tämä työ käsittelee erilaisten maskottien ja hahmojen graafista suunnittelua alakoulun kerhotoi-minnalle. Olen jo hieman perehtynyt tähän ideaan ollessani harjoittelussa School of Gamingille, joka järjestää pelikerhoja ...
Sosiaalinen media markkinointivälineenä
(2022)
Opinnäytetyön tehtävänä oli saada selville, minkälaista markkinointia kohdeyritykset Telia ja Elisa tekevät sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyössä oli selkeät kaksi osuutta: teoriaosuus sekä empiirinen tutkimus, jossa ...