Haku
Viitteet 1-10 / 13
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Itsetuntemuksesta henkilöbrändiin: Nuorten rytmimusiikin laulunopiskelijoiden suhtautumisesta markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa nuorten ammatillisessa koulutuksessa opiskelevien rytmimusiikin laulajien suhtautumista oman osaamisensa markkinointiin sosiaalisessa mediassa, heidän julkaisutiheyttään, arvioitaan ...
Uuden tuoteilmeen lanseeraussuunnitelma : Case: M-NUTRITION
(2015)
Opinnäytetyö on uuden tuoteilmeen lanseeraussuunnitelma, joka toteutetaan oululaiselle urheiluravinteita ja erityisruokavaliovalmisteita tarjoavalle Manninen Nutraceuticals Oy:lle. Yrityksen vanha tuotemerkki Manninen ...
Hotelliketjun bränditutkimus
(2022)
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona suomalaiselle hotelliketjulle. Koronapandemian myötä muuttunut matkailuala oli murroksessa, jonka vaikutukset näkyivät toimeksiantajan liiketoiminnassa. Tämän opinnäytetyön tavoitteena ...
Välittyykö tarina Hailuodon Panimon brändi-identiteetin takana?
(2021)
Opinnäytetyön päämääränä on selvittää, miten tarina vaikuttaa brändiin ja brändäykseen. Onko bränditarinan hyvä näkyä yrityksessä ulospäin? Miten se määrittää yrityksen arvoja? Tutkielma tuo esille, miten brändi luodaan ...
Yrityksen brändin kasvattaminen sosiaalisessa mediassa
(2023)
Opinnäytetyö on tehty opiskelijan omaan yritykseen Baskeri Productions. Yritys tarjoaa valo- ja videokuvauspalveluita yksityis- ja yritysasiakkaille. Opinnäytetyössä tutkitaan brändin kasvattamista sosiaalisessa mediassa. ...
Itsenäinen konsulttiyritys
(2023)
Työssä tutkitaan itsenäiseen konsulttiyrityksiin liittyviä asioita. Itsenäisellä konsulttiyrityksellä tarkoitetaan yhden hengen yritystä. Työn idea syntyi mielenkiinnosta perustaa oma yritys koulutuksen jälkeen. Syy siihen, ...
Bittiavaruudesta ihmisten ilmoille: messukäsikirja Home Trends Oy:lle
(2013)
Työssä toteutetaan toimeksiantajayritys Home Trends Oy:n messuosallistumisprojekti. Home Trends Oy on nuori trendikäs sisustustuotteisiin erikoistunut verkkokauppa, jonka toimeksiannosta osallistumme myyntiosastolla Oulun ...
Pienen yrityksen brändistrategia: kuinka brändiä rakennetaan
(2011)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää mitä brändi tarkoittaa ja kuinka brändäys tapahtuu käytännössä, sekä laatia brändäyssuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Työn toimeksiantajana on aloittava työvaateyritys, ...