Haku
Viitteet 1-10 / 14
Itsetuntemuksesta henkilöbrändiin: Nuorten rytmimusiikin laulunopiskelijoiden suhtautumisesta markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa nuorten ammatillisessa koulutuksessa opiskelevien rytmimusiikin laulajien suhtautumista oman osaamisensa markkinointiin sosiaalisessa mediassa, heidän julkaisutiheyttään, arvioitaan ...
Millainen on hyvä viestintäsuunnitelma : Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin viestintäsuunnitelma eduskuntavaaleissa 2019
(2019)
Tämä opinnäytetyö vastaa kysymykseen ”millainen on hyvä viestintäsuunnitelma?” Työn tilaaja on Pohjois-Pohjanmaan Keskusta ry. Opinnäytetyön pohjalta laadittu viestintäsuunnitelma eduskuntavaaleihin 2019 jää tilaajalle ...
Lämpimällä sydämellä Oulusta: Mitä lisäarvoa oma kaupunkimedia antaa Oulun kaupungin viestinnälle?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kirkastetaan Oulun kaupungin julkaiseman kaupunkimedia Mun Oulun keskeisiä vahvuuksia ja kohderyhmiä palvelumuotoilun keinoin. Tutkimukseni tavoitteena oli selvittää, missä asioissa kaupunkimedia ...
Vaihtoehtorahaston markkinointiviestintä
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona SKK Management Oy:lle ja Suomen Kuntakiinteistöt Oy:lle. Oma kiinnostus markkinointia ja sen suunnittelua kohtaan sekä toimeksiantajan tarve markkinoinnin suunnitellulle antoivat ...
Asiakasymmärryksestä arvolupaukseen: pariskunnat luontoperustaisten palveluiden äärellä
(2022)
Aihe on valikoitunut Oulun ammattikorkeakoulun LUOTA-hankkeesta, jonka tavoitteena on kehittää turvallisia luontoperustaisia palveluja ja palvelukokemuksia Pohjois-Pohjanmaan alueen palveluntarjoajien ja toimijoiden ...
Puutarha-artikkelit osana laadukasta sisältömarkkinointia
(2023)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö kohdistuu puutarha-alalla toimivan yrityksen verkkosivustolla olevan sisällön kehittämiseen. Kehittämistyö lähti liikkeelle havaituista ongelmakohdista ja loppuvuodesta 2023 tapahtuvasta ...
Jakelutien kehittäminen
(2012)
Robert Bosch Oy/Ivt lämpöpumput on työnantajani ja toimeksiantaja samalla. Liikevaihdon kasvattaminen ja jakelutien kehittäminen on olennainen osa työtäni ja siksi tärkeä niin minulle kuin koko yritykselle.
Työn tavoitteena ...
Ossaakko nää venäjää?: tutkimus Venäjä-osaamisesta oululaisissa palvelualan yrityksissä
(2013)
Venäläismatkailijoiden määrä Suomessa on kasvanut jo usean vuoden ajan. Matkailijoita halutaan houkutella myös Oulun seudulle. Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Venäjä-osaamisen tila Oulun seudun yrityksissä sekä ...
Verkkokauppa EU:ssa: case Anton&Nina
(2013)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Antoniina Oy, jonka tavoitteena on laajentaa kotimaista verkkokauppaa Euroopan Unionin alueelle. Työn tavoitteena oli tehdä suuntaa antava ohjeistus yritykselle siitä, mitä kaikkia ...
Miten sulla menee, nuori? Zekki-palvelun tunnettuuden ja käyttöönoton lisääminen nuorta tukevien ammattilaisten keskuudessa
(2023)
Tämän toimeksiantajan tarpeeseen perustuvan opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja analysoida ammattilaisten tarpeita Zekki-palvelun käyttöönottoon liittyen ja kehittää ammattilaisviestintään painottuva markkinointistrategia ...