Haku
Viitteet 1-5 / 5
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Nuorten motivointi kesätöiden hakuun Instagramin tarinaviestinnän avulla
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Instagram-tarinaviestinnän toimivuutta nuorten kesätyönhaun tukemisessa. Työ toteutettiin Oulun ammattikorkeakoulun POTKE-hankkeelle. Hankkeen tarkoituksena on aktivoida ja ...
Asiakasymmärryksestä arvolupaukseen: pariskunnat luontoperustaisten palveluiden äärellä
(2022)
Aihe on valikoitunut Oulun ammattikorkeakoulun LUOTA-hankkeesta, jonka tavoitteena on kehittää turvallisia luontoperustaisia palveluja ja palvelukokemuksia Pohjois-Pohjanmaan alueen palveluntarjoajien ja toimijoiden ...
Suuhygienisti yksityisyrittäjänä: suuhygienistiyrittäjyyden kannattavuus ja markkinoinnin keinot
(2022)
Suuhygienisti on suun terveydenhuollon ammattilainen, joka voi työskennellä kliinisessä työssä kunnallisella tai yksityisellä sektorilla. Tässä opinnäytetyössä käsittelemme suuhygienistin yksityisyrittäjyyttä. Yksityisyrittäjyys ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma: Likis-lähiruokatapahtuma
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda markkinointiviestintäsuunnitelma ammattikorkeakoulun agrologiopiskelijoiden järjestämälle Likis-lähiruokatapahtumalle. Työn tavoitteena on koostaa markkinointiviestintäsuunnitelma, jota ...