Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 21
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Analysis on social media video marketing campaign : Kiinteistömaailma Puistola
(2020)
This research was done for Kiinteistomaailma Puistola
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Visualisointi ja virtuaalitodellisuus pientalon markkinoinnissa
(2020)
Kasvava kilpailu ja teknologian kehitys pakottavat tutkimaan uusia keinoja pientalon markkinointiin. Opinnäytetyössä käsiteltiin arkkitehtonista visualisointia ja etenkin virtuaalitodellisuuden roolia pientalon markkinoinnissa. ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma Urheilukauppa.eu CASE: Trampoliinien markkinointi
(2020)
Opinnäytetyön aihe tuli tekijöiden kiinnostuksesta digitaaliseen markkinointiin, sekä aiheen tarkempi rajaus trampoliinien markkinointiin tuli itse toimeksiantajalta. Opinnäytetyön toiminnallisuus oli tekijöiden ja yrittäjän ...
Verkkokaupan tukipalvelut ja digitaalinen markkinointi : Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2020)
Opinnäytetyöni on toteutettu päiväkirjamuotoisena, jossa kuvaan verkkokaupan tukipalveluita ja digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä kymmenen viikon ajan. Jokaiselle viikolle on oma teemansa, ja jokaisen viikon lopussa ...
Websuunnittelun perusperiaatteet verkkokaupassa: Käyttäjäystävällinen ja visuaalisesti miellyttävä verkkokauppa
(2020)
Opinnäytetyö perehtyy verkkokauppojen käytettävyyteen ja visuaalisuuteen. Siinä pohditaan visuaalisesti miellyttävän ja toimivan verkkokaupan avaintekijöitä. Verkkokauppojen yleistyessä kilpailu on kasvanut huomattavasti, ...
Ulkoisen viestinnän suunnitelma Case: Lentopalloseura Etta
(2020)
Opinnäytetyöni on toteutettu yhteistyössä Oulun ammattikorkeakoulun ja Lentopalloseura Etta:n kanssa. Työ toimii lopputyönä OAMK:n liiketalouden koulutusohjelmassa. Työni tarkoituksena on toteuttaa toimeksiantajalle ulkoisen ...
Opas sähköpostimarkkinoinnin tehostamiseen
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mitkä ovat sähköpostimarkkinoinnin parhaimpia keinoja, mitkä ovat myynnin psykologian parhaimpia keinoja ja miten niitä voidaan käyttää uutiskirjeissä sekä miten ...