Haku
Viitteet 1-4 / 4
Minecraft-palvelinpohjan kehitys pelikasvatuskäyttöön
(2022)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää toimeksiantajalle valmis palvelinpohja pelikasvatuskäyttöön.
Palvelinpohja kehitettiin Minecraft-videopelillä toteutettavaa pelikasvatusta varten, joka on toimek siantajayrityksen ...
Sosiaalinen media ja kyberturvallisuus: nuorten ymmärrys sosiaalisen median kyberturvallisuudesta
(2023)
Opinnäytetyössä tarkastellaan sosiaalista mediaa sekä siihen liittyviä kyberturvallisuusuhkia. Opinnäytetyön perustana oli lukioikäisille nuorille tehty kysely ” Sosiaalinen media ja kyberturvallisuus”. Työssä tietoperustana ...
Miten sulla menee, nuori? Zekki-palvelun tunnettuuden ja käyttöönoton lisääminen nuorta tukevien ammattilaisten keskuudessa
(2023)
Tämän toimeksiantajan tarpeeseen perustuvan opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja analysoida ammattilaisten tarpeita Zekki-palvelun käyttöönottoon liittyen ja kehittää ammattilaisviestintään painottuva markkinointistrategia ...
Internet-mainonta ja -markkinointi lasten ja nuorten näkökulmasta
(2014)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää lasten ja nuorten internetin käyttöä. Kirjallisuudentyötutkimus osoitti, että lapset ja nuoret käyttävät internetiä keskustelemalla keskusteluryhmissä, etsiessään kavereitaan, ...