Haku
Viitteet 1-6 / 6
Oulun teatterin markkinointi nuorille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka saada oululaisia nuoria korkeakouluopiskelijoita käyttämään Oulun teatterin palveluita enemmän ja mitä toimenpiteitä tämä mahdollisesti vaatii. Kehittämistehtävänä ...
Nuorten motivointi kesätöiden hakuun Instagramin tarinaviestinnän avulla
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Instagram-tarinaviestinnän toimivuutta nuorten kesätyönhaun tukemisessa. Työ toteutettiin Oulun ammattikorkeakoulun POTKE-hankkeelle. Hankkeen tarkoituksena on aktivoida ja ...
Lapsiin kohdistuvan mainonnan säännöt: miten mainostaa turvallisesti lapsille suunnattuja pelejä?
(2022)
Opinnäytetyössä tutkin mainonnan vaikutusta lapsiin, ottaen tarkkailuun myös nykyaikana yleistyneen peliharrastuksen nuorten keskuudessa. Tarkoituksena on löytää oikea keino mainostaa lapsille suunnattuja pelejä ja pohtia ...
Nuorten motivoiminen työnhakuun TikTok-kampanjan avulla
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kannustaa nuoria hakemaan kesätöitä TikTok-kampanjan avulla. Opinnäytetyö on tehty Oulun Ammattikorkeakoulun POTKE-hankkeelle, jonka TikTok-kanavalle haluttiin jatkajaa.
Tietoperustassa ...
Miten sulla menee, nuori? Zekki-palvelun tunnettuuden ja käyttöönoton lisääminen nuorta tukevien ammattilaisten keskuudessa
(2023)
Tämän toimeksiantajan tarpeeseen perustuvan opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja analysoida ammattilaisten tarpeita Zekki-palvelun käyttöönottoon liittyen ja kehittää ammattilaisviestintään painottuva markkinointistrategia ...
Internet-mainonta ja -markkinointi lasten ja nuorten näkökulmasta
(2014)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää lasten ja nuorten internetin käyttöä. Kirjallisuudentyötutkimus osoitti, että lapset ja nuoret käyttävät internetiä keskustelemalla keskusteluryhmissä, etsiessään kavereitaan, ...