Haku
Viitteet 1-10 / 14
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle. Toimeksiantajana toimii opinnäytetyön kirjoittajan oma yritys Mobiilitori. Mobiilitori on vasta perustamisvaiheessa ...
Seksuaalinen häirintä sosiaalisessa mediassa - Oulussa asuvien 18-29 –vuotiaiden naisten kokemana
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Oulun Tyttöjen Talo. Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvailla 18-29 vuotiaiden Oulussa asuvien naisten kokemuksia seksuaalisesta häirinnästä sosiaalisessa mediassa. Seksuaalinen häirintä ...
Sosiaalinen media osana mediakasvatusta : miten esiteineille suunnatut mediakasvatusmateriaalit määrittelevät sosiaalisen median?
(2019)
Tutkimukseni tarkoituksena on selvittää, miten esiteineille suunnatut mediakasvatusmateriaalit määrittelevät sosiaalisen median. Tätä varten tutkin, kuinka eri kehysten avulla sosiaalisesta mediasta pyritään luomaan ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma - Case: Kaunis Koti Wilhelmiina
(2019)
Opinnäytetyön aihe valikoitui opinnäytetyön kirjoittajan kiinnostuksesta sosiaalisessa mediassa markkinoimiseen ja halusta kehittää pienen paikallisen yrityksen markkinointia. Toimeksiantaja on oululainen sisustus- ja ...
Urheilutapahtuman digitaalinen markkinointi
(2019)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Oulun Uinti 1906 ry:lle. Työn tarkoituksena oli huolehtia digitaalista markkinoinnista nuorten uimatapahtumaan Rollot 2019 liittyen. Työn kuvaan kuului pääasiassa kotisivujen, sosiaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma lastenvaateliike Noomi Storelle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajana on oululainen lastenvaateliike Noomi Store. Toimeksianto nähtiin tarpeellisena, sillä yrityksellä ei ollut aikaisempaa ...
Lasten ja nuorten mediakasvatus valistaa sosiaalisen median vaaroista
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2019)
Artikkeli käsittelee esiteineille suunnattujen mediakasvatusmateriaalien tapaa määritellä sosiaalista mediaa asettamalle se erilaisiin kielellisiin kehyksiin. Nämä kehykset havaittiin soveltamalla kehystämisen teoriaa ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma: CASE Urheilukauppa.eu
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantaja Urheilukauppa.eu:lle käytännönläheinen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma. Suunnitelma keskittyi yrityksen käytössä oleviin markkinointikanaviin, jotka ovat yrityksen ...
Opiskelijat ovat tärkeitä Euroopan Röntgenhoitajaliitolle : Efrs Student meeting 2019
(Suomen Röntgenhoitajaliitto, 2019)
Antellin brändimielikuvan kehittäminen Instagramissa
(2019)
Työn toimeksiantajana toimii Katri Antell Oy. Aiheen päätimme yhdessä toimeksiantajan kanssa meidän mielenkiinnon kohteitamme hyväksikäyttäen. Toimeksiantaja halusi kehittää heidän Instagram-markkinointiaan ja selvittää, ...