Haku
Viitteet 1-10 / 12
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma lastenvaateliike Noomi Storelle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajana on oululainen lastenvaateliike Noomi Store. Toimeksianto nähtiin tarpeellisena, sillä yrityksellä ei ollut aikaisempaa ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Padelkeskus Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda laadukas sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Padelkeskus Oy:lle. Aihe rajattiin tarkemmin Facebook- ja Instagram –markkinointiin. Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ...
Antellin brändimielikuvan kehittäminen Instagramissa
(2019)
Työn toimeksiantajana toimii Katri Antell Oy. Aiheen päätimme yhdessä toimeksiantajan kanssa meidän mielenkiinnon kohteitamme hyväksikäyttäen. Toimeksiantaja halusi kehittää heidän Instagram-markkinointiaan ja selvittää, ...
Yhtenäinen somestrategia X-hotelliketjulle
(2022)
Sosiaalinen media on iso osa nykypäivän markkinointia ja siten myös monen yrityksen digimarkkinointisuunnitelmaa. Sosiaalinen media on kehittynyt pisteeseen, jossa läsnäolo ei riitä, vaan jokainen yritys tarvitsee sosiaalisen ...
Sosiaalisen median rooli B2B-yritysten markkinoinnissa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miten B2B-yritykset hyödyntävät sosiaalista mediaa omassa markkinoinnissaan. Työn tutkimusosiossa selvitettiin, mitkä ovat kohdeyritysten tärkeimmät sosiaalisen median kanavat, minkälaista ...
Nuorten motivointi kesätöiden hakuun Instagramin tarinaviestinnän avulla
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Instagram-tarinaviestinnän toimivuutta nuorten kesätyönhaun tukemisessa. Työ toteutettiin Oulun ammattikorkeakoulun POTKE-hankkeelle. Hankkeen tarkoituksena on aktivoida ja ...
Sosiaalinen media paikallisjournalismin työvälineenä: miten Koillissanomat hyödyntää Facebookia ja Instagramia toimitustyössään?
(2022)
Tutkielmani tavoitteena oli selvittää, miten paikallislehti Koillissanomat hyödyntää sosiaalisen median kanavia Facebookia ja Instagramia toimitustyössään. Tarkastelen sitä, miten usein Koillissanomat jakavat sisältöä ...
Podcastien markkinointi Instagramissa: miten podcasteja markkinoidaan Instagramissa ja voivatko ne menestyä ilman sosiaalista mediaa?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tarkastelin, miten podcasteja markkinoidaan sosiaalisessa mediassa ja voiko podcast menestyä ylipäätään ilman sosiaalista mediaa. Tutkimukseni perusteella selvisi, että Instagram-tilillä on suuri ...
Visualisointikuvat arkkitehtitoimiston somemarkkinoinnissa
(2023)
Visualisointikuvat herättävät suunnitelmat eloon, ja niiden avulla on mahdollista havainnollistaa nopeasti monimutkaisiakin suunnitelmia. Havainnekuvat toimivat arkkitehtuurin markkinoinnissa tärkeässä osassa, sillä jo ...