Haku
Viitteet 1-10 / 125
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle. Toimeksiantajana toimii opinnäytetyön kirjoittajan oma yritys Mobiilitori. Mobiilitori on vasta perustamisvaiheessa ...
Brändin kehittäminen digitaalista markkinointiviestintää hyödyntäen CASE: Liikenne Lakkapää
(2020)
Opinnäytetyön päätavoitteena on kehittää toimeksiantajan digitaalista markkinointia. Tarkoituksena on luoda toimeksiantajalle kehitystoimenpiteitä, joiden avulla heidän digitaalinen markkinointinsa saataisiin tehokkaammaksi ...
Hakukoneoptimointi Kuntokeskus Liikku Oy:n toimipaikkasivuille
(2021)
Hakukoneoptimoinnin rooli digitaalisessa markkinoinnissa on vaihdellut useasti vuosien mittaan eri painotusalueiden, säännöksien ja trendien muuttuessa. Hakukoneoptimointi on menettänyt ehkä hieman merkitystään viime aikoina ...
Digitaalisen markkinoinnin E-commerce Specialist
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu päiväkirjamuotoisena tutkielmana, jossa kuvataan digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä ja vastaan tulevia kehityskohtia. Kehityskohtien yhteydessä kirjoittaja pohtii viikoittain ammattiosaamistaan ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma aloittavalle kauneudenhoitoalan yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajana toimii pieni kauneusalan yritys, jolle työn aihe on ajankohtainen. Yritys on toiminut ...
Verkkokaupan toiminnan ja markkinoinnin uudelleensuunnittelu
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee MyBeta.fi -verkkokaupan toiminnan sekä markkinoinnin uudelleensuunnittelua. Työ pyrkii tarjoamaan vastauksia verkkokaupan liiketoiminnassa kohdattuihin ongelmakohtiin ja tuloksia pyritään hyödyntämään ...
Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa yksityiselle kulta-, kello- ja optisen alan vähittäiskauppa Kultaoptiikka S & V Kemppaiselle yksinkertaiset ja toimivat sisältöverkkosivut. ...
Kasvuhakuisten yritysten markkinointiosaaminen : Tutkimus IT-alan yritysten markkinointiosaamisesta
(2021)
Tämän opinnäytetyön idea syntyi toimeksiantajayrityksen kanssa käymäni keskustelun myötä. Pohdimme yhdessä minkälainen myynti- ja markkinointiosaaminen oululaisista IT-yrityksistä löytyisi. Aiheen rajauksen ja muiden ...