Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-6 / 6
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle. Toimeksiantajana toimii opinnäytetyön kirjoittajan oma yritys Mobiilitori. Mobiilitori on vasta perustamisvaiheessa ...
Websuunnittelun perusperiaatteet verkkokaupassa: Käyttäjäystävällinen ja visuaalisesti miellyttävä verkkokauppa
(2020)
Opinnäytetyö perehtyy verkkokauppojen käytettävyyteen ja visuaalisuuteen. Siinä pohditaan visuaalisesti miellyttävän ja toimivan verkkokaupan avaintekijöitä. Verkkokauppojen yleistyessä kilpailu on kasvanut huomattavasti, ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma: CASE Urheilukauppa.eu
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantaja Urheilukauppa.eu:lle käytännönläheinen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma. Suunnitelma keskittyi yrityksen käytössä oleviin markkinointikanaviin, jotka ovat yrityksen ...
Vaateverkkokaupan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on vasta toimintansa aloittaneen verkkokaupan markkinointiviestinnän kokonaiskehittäminen ja asiakasrekisterin kerääminen. Toimeksiantaja on liminkalainen naistenvaateliike Pikku-Riikka. ...
Verkkokaupan markkinointikampanjat sosiaalisessa mediassa
(2012)
Toimeksiantajana opinnäytetyössä oli suomalainen sisustamisen verkkokauppa, joka on aloittanut toimintansa vuonna 2011. Yrityksen ainoa markkinointikanava on ollut Google, vaikka yrityksellä on olemassa Facebook-sivu. ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma urheilukaupalle
(2014)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on laatia digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma urheilukaupalle, joka toimii sekä kivijalkamyymälän että verkkokaupan kautta. Opinnäytetyössä ei yrityksen nimeä toimeksiantajan ...