Haku
Viitteet 1-10 / 51
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Analysis on social media video marketing campaign : Kiinteistömaailma Puistola
(2020)
This research was done for Kiinteistomaailma Puistola
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia digitaalisen markkinoinnin suunnitelma aloittavalle verkkokaupalle. Toimeksiantajana toimii opinnäytetyön kirjoittajan oma yritys Mobiilitori. Mobiilitori on vasta perustamisvaiheessa ...
Sosiaalisten medioiden merkitys markkinointikanavina jatkaa kasvuaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Kuinka aloittaa digitaalinen markkinointi?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Seksuaalinen häirintä sosiaalisessa mediassa - Oulussa asuvien 18-29 –vuotiaiden naisten kokemana
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Oulun Tyttöjen Talo. Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvailla 18-29 vuotiaiden Oulussa asuvien naisten kokemuksia seksuaalisesta häirinnästä sosiaalisessa mediassa. Seksuaalinen häirintä ...
Sosiaalinen media osana mediakasvatusta : miten esiteineille suunnatut mediakasvatusmateriaalit määrittelevät sosiaalisen median?
(2019)
Tutkimukseni tarkoituksena on selvittää, miten esiteineille suunnatut mediakasvatusmateriaalit määrittelevät sosiaalisen median. Tätä varten tutkin, kuinka eri kehysten avulla sosiaalisesta mediasta pyritään luomaan ...
Nuorten kokema kiusaaminen sosiaalisessa mediassa
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Sosiaalinen media on tullut osaksi jokapäiväistä elämää ja monille se on osa työtä, opiskelua ja vapaa-aikaa. Monien palvelujen ikäsuosituksista huolimatta somea käyttävät yhä nuoremmat lapset. Somen kautta pidetään yhteyttä ...